اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

به گزارش رویترز، اتحادیه‌ی اروپا در حال بررسی پرونده‌ی آنتی تراستی در مورد اندروید گوگل است و برای بررسی نهایی و بیشتر این پرونده، گروهی از متخصصان را به کار گمارده تا نظر نهایی را در مورد این پرونده صادر کند که به‌احتمال بسیار زیاد به صدور دومین جریمه‌ی بزرگ برای گوگل توسط این اتحادیه ختم خواهد شد.

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

کمپانی HMD به‌عنوان مالک برند نوکیا، تفاهم‌نامه‌‌‌ای برای همکاری با زایس امضا کرده است.

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

به نظر می‌رسد نبرد بر سر مرورگرها دوباره آغاز شده باشد. کمپانی اپل این بار آن دسته از کاربران مک را هدف قرار داده است که به‌جای مرورگر پیش‌فرض سافاری برای سیستم عامل مک، از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنند.

اپل روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری زمانی را برای ارائه‌ی برخی توضیحات در مورد بهبودهای ایجادشده در آخرین نسخه‌ی سافاری برای مک اختصاص داده است. این بهبودها شامل یک سیستم بلاک‌کننده‌ی ردگیری تبلیغات، جلوگیری و متوقف ساختن پخش خودکار و پیش‌فرض ویدئوها و برخی از تقویت‌های دیگر در عملکردهای اصلی برنامه می‌شوند. کریگ فدریگی، نایب‌رئیس ارشد اپل در بخش مهندسی نرم‌افزار، در کنفرانس سالانه‌ی اپل اعلام کرد که عملکرد بخش جاوا اسکریپت مرورگر سافاری در قیاس با مرورگرهای کروم به میزان ۸۰ درصد بهتر خواهد بود. گفتنی است که عملکرد جاوا اسکریپت در واقع تعیین‌کننده‌ی بخش عظیمی از سرعت کلی یک مرورگر است.

بانک مرکزی20هزارملیارد براشتغال اختصاص داد

بانک مرکزی20هزارملیارد براشتغال اختصاص داد

 
بانک مرکزی برای ایجاد شغل، ۲۰ هزار میلیارد تومان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص می‌دهد تا علاوه بر اشتغال‌زایی، از ریزش شغل خصوصا در بخش صنعت جلوگیری شود.
احتمالا کریستین رونالدو به بایر مونیخ میرود

احتمالا کریستین رونالدو به بایر مونیخ میرود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین بایرن مونیخ درباره خرید کریستیانو رونالدو به سران این باشگاه هشدار داده است.

 

به گزارش وبسایت نود، اوتمار هیتزفیلد در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه های آلمان عنوان کرده خرید بازیکنی چون کریستیانو رونالدو برای بایرن مونیخ مناسب نیست چون مشکلات مالی زیادی برای آن ها ایجاد می کند. 

۲۰۳۱

سانچز برای ماندن در ارسنال۵۰۰هزارپوند دستمزد در ماه میخواهد

به گزارش وبسایت نود، سان مدعی شده است الکسیس سانچز برای ماندن در آرسنال، خواستار حقوق هفتگی ۴۰۰ هزار پوندی شده است، این در شرایطی است که او فقط یک فصل دیگر با توپچی ها قرارداد دارد و هنوز با آرسنال برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. توپچی ها حتی حاضر شده اند به سانچز حقوق هفتگی ۲۷۵ هزار پوندی بدهند ولی او با این رقم هم موافق نیست و ۴۰۰ هزار پوند درخواست کرده است.

 

ایرانسل اینترنت5gراتا۴سال دیگر ارئه میدهد

ایرانسل اینترنت5gراتا۴سال دیگر ارئه میدهد

مدیرکل توسعه محصول ایرانسل، پس از پایان کنفرانس خبری این شرکت و در جریان بخش پرسش و پاسخ، اعلام کرد که ایرانسل با وجود محدودیت‌های راه‌اندازی اینترنت 5G در کشور، ارائه‌ی خدمات مبتنی بر این فناوری را وظیفه‌ی خود می‌داند و نسل پنجم اینترنت همراه را طی ۴ تا ۵ سال آینده در کشور راه‌اندازی خواهد کرد.

بد افزاری که ۸۰۰نرم افزار گوگل پلی راالود کند

بد افزاری که ۸۰۰نرم افزار گوگل پلی راالود کند

بیش از ۸۰۰ اپلیکیشن اندرویدی مختلف که میلیون‌ها بار از گوگل پلی دانلود شده اند توسط کتابخانه ی تبلیغاتی مخرب که به‌ طور مخفیانه اطلاعات حساس کاربران را جمع‌آوری کرده و می‌تواند فعالیت‌های خطرناکی را انجام دهد، آلوده شده‌اند.

 

به گزارش ایتنا از کسپرسکی آنلاین،‌ این کتابخانه تبلیغاتی مخرب که ما در حال حاضر با Xavier از آن یاد می‌کنیم؛ ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۶ روئیت شد. این گونه عضوی از خانواده بدافزارهای AdDown است و به‌طور بالقوه، تهدیدی جدی علیه میلیون‌‌ها کاربر اندروید به‌حساب می‌آید.

 

به دلیل اینکه ۹۰ درصد از برنامه‌های اندرویدی رایگان هستند، تبلیغات در آن به یک منبع درآمد برای سازندگان اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است. در رابطه با این بدافزار، سازندگان اپلیکیشن‌ها یک کتابخانه تبلیغاتی SDK را به برنامه‌هایشان اضافه می‌کنند که به‌طورمعمول بر روی عملکرد هسته این برنامه‌ها تأثیری ندارد.

 

طبق گفته محققان امنیتی در Trend Micro، کتابخانه تبلیغاتی مخرب به صورت از قبل نصب شده بر روی انواع گسترده از اپلیکیشن‌های اندرویدی قرار دارد که این اپلیکیشن‌ها شامل برنامه‌های ویرایش عکس، تغییر دهنده پس زمینه و آهنگ زنگ، تقویت کننده صدا، پخش کننده موسیقی و فیلم هستند.

 

 

 

 

 

هک کردن اسان تر از چیزیست که فکر میکنید

هک کردن اسان تر از چیزیست که فکر میکنید

با توجه به ضرورت ارتقای آگاهی عمومی افراد جامعه در استفاده از فضای مجازی و همچنین آموزش سازمان ها و اقشار مختلف در راستای رعایت ایمنی لازم در شبکه ها، پلیس فتای استان یزد هفت روش مقابله با هک را در اختیار مردم قرار داده است.

 

به گزارش ایتنا از ایسنا، هک‌ کردن دستگاه‌ها و لوازم ارتباطی خیلی‌آسان‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. متأسفانه عدم آگاهی از قوانین و مقررات فعالیت در فضای مجازی و عدم رعایت ایمنی لازم از جمله مهمترین عوامل این سوء استفاده های اخلاقی، ‌ اجتماعی و اقتصادی بوده است.

 

وب کم های  دی‌لینک امن نیستند

وب کم های دی‌لینک امن نیستند

دی‌لینک با تایید اخبار منتشرشده در مورد امکان هک شدن وب‌کم‌های ساخت این شرکت می‌گوید در تلاش برای حل این مشکل است.

 

همه اپلکیشن ها امن نیستند

همه اپلکیشن ها امن نیستند

کارشناسان حوزه فضای مجازی هشدار دادند که کاربران باید فقط برنامه‌ها و نرم افزارهای لازم و کاربردی را دریافت و تنها به نمونه‌های رسمی موجود در سایت‌های معتبر اعتماد کنند.

شارژ موبایل شما تمام نمیشود

شارژ موبایل شما تمام نمیشود

همان داستان آشنای همیشگی: «باتری‌ها به دردسری در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند.»

از طرفی، پیشرفت فناوری در صنایع مختلف حوزه فناوری اطلاعات سرعت سرسام‌آوری یافته است و باتری‌های نیز نیازمند یک پیشرفت اساسی هستند تا قادر باشند نیازهای جدید را پوشش دهند. تاکنون، تلاش‌های زیادی برای متحول ساختن باتری‌ها انجام شده که هیچ کدام به نتیجه واقعی نرسیده‌اند و برخی نیز در حال توسعه هستند..

 

مشخصات گوشی شاپ جدید

مشخصات گوشی شاپ جدید

دیگر مشخصات این گوشی‌ها از این قرار است: صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی ۴ یا ۶ گیگابایت رم اندروید ۷٫۱٫۱ نوگت دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی شنیده‌ایم که این دو گوشی جدید شارپ در روز ۱۷ جولای رونمایی خواهند شد. تا به حال سابقه نداشته است گوشی‌های شارپ را خارج از ژاپن ببینیم و تصور می‌کنیم این دو گوشی هم استثنا نباشند

همچنان سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشیه

همچنان سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشیه

سامسونگ توانست با عرضه‌ی ۸۰ میلیون دستگاه گوشی موبایل در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، رتبه‌ی اول در فهرست بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه را حفظ کند

دولت همان۱۰ریال هزینه پیامک را دریافت میکند...

دولت همان۱۰ریال هزینه پیامک را دریافت میکند...

با وجود مخالفت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، واریز ۱۰ ریال به ازای هر پیامک به حساب دولت، هنوز ادامه دارد

مایکروسافت هزاران نفر از کارمندانش را اخراج می‌‌کند

مایکروسافت هزاران نفر از کارمندانش را اخراج می‌‌کند

در گزارش جدید TechCrunch آمده است که مایکروسافت برای اخراج گسترده نیروهای خود برنامه‎ریزی میکند و هدف از تعدیل نیروی جدید مایکروسافت، بازسازی بخش فروش است. یک منبع ناشناس به این وب‌سایت اعلام کرده است که تغییرات جدید در هفته جاری اعلام خواهد شد و اخراج‎ گسترده‌ی نیروی کار، احتمالا شامل هزاران نفر از کارمندان مایکروسافت خواهد بود.

همراه اول رتبه‌ی اول در تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را کسب کرد

همراه اول رتبه‌ی اول در تعهد به کیفیت در ارائه خدمات را کسب کرد

 همراه اول موفق به دریافت رتبه اول تعهد به کیفیت در ارائه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

انجمن حامیان استاندارد و کیفیت این همایش را با هدف اجرای برنامه‌های مدون جهت افزایش آگاهی جامعه در مصرف محصولات مرغوب، بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تحقق اقتصاد دانایی محور، همچنین در راستای طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استانداردسازی برگزار کرد.

سرور های مجازی (تلگرام )به ایران منتقل میشوند.

سرور های مجازی (تلگرام )به ایران منتقل میشوند.

شایعاتی در خصوص انتقال سرورهای سرویس‌های فضای مجازی مانند تلگرام منتشر شده است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: «قرار است زمینه انتقال سرویس‌های مهم به کشور ایجاد شود و اگر قرار باشد سرور یک سرویس خاص به داخل کشور منتقل شود، آن را با شفافیت تمام اعلام خواهیم کرد.»

محدودیت ویندوز 10 اس فقط نصب اپلیکیشن نیست

محدودیت ویندوز 10 اس فقط نصب اپلیکیشن نیست

ویندوز ۱۰ اس علاوه بر محدود شدن نصب اپلیکیشن‌ به ویند شرکت مایکروسافت در رویدادی با تم آموزشی، در ماه می امسال از سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد. این محصول به همراه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس به بازار عرضه شده است. در این نسخه از سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت فقط می‌تواند اپلیکیشن‌های منتشرشده در فروشگاه ویندوز استور را روی رایانه نصب کند؛ با این وجود توسعه‌ی این نسخه از ویندوز ۱۰ دلایل دیگری هم دارد. وز استور، محدودیت‌های دیگری هم دارد.

نقد سریال Fargo؛ قسمت نهایی فصل سوم

نقد سریال Fargo؛ قسمت نهایی فصل سوم

فصل سوم Fargo با اپیزودی تامل‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی به پایان می‌رسد که در تضاد با فرمول آشنای «فارگو»های قبلی قرار می‌گیرد.

 

یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

سوزان وویجیسکی پنجشنبه‌ی گذشته آمار جدیدی در رابطه با وضعیت کاربران یوتیوب و همچنین به‌روزرسانی‌های جدید این سرویس ارائه کرد. بر اساس اطلاعات جدید ارائه‌شده، یوتیوب ماهیانه بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر لاگین شده را میزبانی می‌کند. کاربران یوتیوب به‌صورت متوسط روزانه بیش از یک ساعت محتوای ویدیویی را تنها از طریق موبایل تماشا می‌کنند. داشتن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر لاگین شده در ماه به این معنی است که از هر ۵ نفر جمعیت کره‌ی زمین یک نفر عضو سرویس یوتیوب است و به‌صورت ماهانه از این سرویس استفاده می‌کند. این مقام مسئول علاوه بر اطلاعات ارائه‌شده در مورد کاربران یوتیوب، در مورد سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های یوتیوب نیز اطلاعاتی ارائه کرد. بر اساس این اطلاعات، یوتیوب رد در آینده‌ی نزدیک محتوای تلویزیونی بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

از جمله‌ی مهم‌ترین وظایف ما نمایش ویدیوهای کاربران در بهترین حالت ممکن است. مهم نیست کاربران با چه فرمتی اقدام به ثبت ویدیو کنند. چه اهمیتی دارد که ویدیو به‌صورت افقی یا عمودی، با دوربین گوشی یا دوربین DSLR ضبط شده باشد؟

در هفته‌های آینده، اپلیکیشن موبایل یوتیوب به‌صورت خودکار با سایزی که کاربران ویدیویی ضبط کرده باشند، هماهنگ خواهد شد و حتی می‌توان نحوه‌ی نمایش ویدیو را انتخاب کرد. برای مثال در صورتی که ویدیو به‌صورت افقی یا عمودی ضبط شده و حتی کادربندی آن به‌صورت مربع باشد، اپلیکیشن یوتیوب خود را با حالت نمایش ویدیو تطبیق خواهد داد.

سرویس پریمیوم یوتیوب تی‌وی که ابتدای سال جاری میلادی آغاز به کار کرد استه، در هفته‌های آینده فعالیت خود را به شهرهای جدیدی در داخل ایالات متحده‌ی آمریکا گسترش خواهد داد.

وویجیسکی همچنین به این نکته اشاره کرده است که دو تیم یوتیوب و دی‌دریم در حال همکاری با هم هستند تا فرمت جدیدی برای ثبت ویدیوهای واقعیت مجازی با عنوان VR180 ایجاد کنند. با استفاده از فرمت جدید، این امکان برای کاربران فراهم می‌شود تا با هزینه‌ی بسیار کمتری که مربوط به تهیه‌ی تجهیزات نظیر دوربین است، اقدام به ثبت ویدیوی واقعیت افزوده کنند. یوتیوب برای ثبت ویدیوی واقعیت مجازی در حال همکاری با کمپانی ال‌جی، Yi و لنوو در کنار شمار دیگری از کمپانی‌ها است تا دوربین‌های VR180 جدیدی تولید کنند که هزینه‌ای برابر دوربین‌های کامپکت ارزان‌قیمت داشته باشد.

بهترین بازی های نمایشگاه E32017

بهترین بازی های نمایشگاه E3 2017

۱- Anthem

پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2017، یکی از بازی‌هایی که خیلی‌ها منتظر رونمایی از آن بودند ساخته جدید استودیو بایوور بود. این استودیو بازی‌های درخشان زیادی از جمله سری مس افکت و Dragon Age را در کارنامه دارد و البته آخرین ساخته آن‌ها یعنی Mass Effect: Andromeda، آنطور که باید و شاید نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند. با اینکه شاید برخی از طرفداران بایوور دوست داشتند تا این استودیو در E3 2017 نسخه جدید سری Dragon Age را معرفی کند، اما این استودیو تصمیم گرفت تا سراغ یک IP کاملا جدید برود. نام این بازی Anthem است که اولین بار تیزری از آن در جریان EA Play 2017 نمایش داده شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت هم شاهد یک ویدیو جذاب و هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی بودیم. Anthem یک بازی علمی/تخیلی است که با موتور فراست‌بایت ساخته می‌شود و برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در این بازی همکاری نقش بسیار پررنگی دارد و تا چهار گیمر به طور همزمان می‌توانند مراحل بازی را با هم تجربه کنند.

در Anthem گیمر در نقش اعضای گروهی از انسان‌ها با نام Freelancer قرار می‌گیرد و به لباس‌هایی دسترسی خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را بسته به سبک مبارزه‌ای، شخصی‌سازی کرد. در ویدیو گیم‌پلی بازی شاهد مبارزه با انواع و اقسام دشمن‌ها در محیط‌های وسیع و زیبا بودیم و همچنین مواردی مانند آب و هوای پویا نیز در ویدیو بازی دیده می‌شدند. Anthem در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و با نمایشی که داشت، توانست به یک بازی موردانتظار تبدیل شود.

آیا اچ‌ تی‌ سی یو 11 می‌تواند سازنده‌اش را نجات دهد؟

آیا اچ‌ تی‌ سی یو 11 می‌تواند سازنده‌اش را نجات دهد؟

اچ‌تی‌سی 10 نیز پرچم‌دار قابل احترامی بود و می‌توان اچ‌تی‌سی یو 11 را ادامه‌دهنده‌ای خلف برای محصول رده‌بالای این کمپانی دانست. بدنه‌ی براق و درخشان، زیبایی خاص، رنگ‌بندی جذاب، فریم حساس به فشار و قابلیت‌های کاربردی در کنار مشخصات فنی قدرتمند باعث می‌شوند یو 11 بسیاری از نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند. اما به نظر می‌رسد با وجود رقبا و پرچم‌دارانی سرسخت، همچنان اچ‌تی‌سی راهی طولانی به سمت موفقیت دارد.

تبلیغ در سایت و فروش سایت

کسانی که دوست دارند امار بازدید وبلاگ یاسایت شان بالا بره یا تبلیغ کانالی محصولی.......میتوانید از طریق این سایت انجام دهید این هم سایت هستش به ادرسbms20.irهم به ادرسbms20.loxblog.comکه باززدید روزانش بالای1200هستش.

قیمت ها

 

روزانه با2/000تومن 

 

هفته ای12/000تومن

 

ماهی41/000تومن

 

دوماهی 79/000تومن

 

سه ماهه 89/000تومن

 

چهارماه99/000تومن

 

پنج ماه 110/000تومن

 

شش ماه120/000 تومن

 

یکساله200/000تومن

 

شماره تماس09130961901

 

 

 

کسانی که دوستدارند این سایتا بخرند باپیشرفت روز افزونش و قیمت 1ملییون به فروش میرسد و کسانی که میخواهند قسطی بدهندقسط اول با600/000

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

 بدون شک گلکسی نوت ۸ را باید محصول بعدی سامسونگ در حوزه‌ی موبایل خواند که تمرکز اصلی این کمپانی کره‌ای را به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود همچون همیشه در روزهای منتهی به پاییز شاهد رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هوشمند باشیم. گزارش جدید منتشرشده در رابطه با این گوشی هوشمند نشان از این دارد که سامسونگ در نظر دارد گلکسی نوت ۸ را اواخر سپتامبر سال جاری با برچسب قیمت ۹۹۹ یورویی معرفی کند. از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای این گوشی باید به نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ همچون گوشی‌های سری گلکسی اس جدید اشاره کرد.

سامسونگ در گلکسی اس ۸ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده کرده است؛ از این‌رو کره‌ای‌ها تصمیم‌ گرفته‌اند با افزایش جزئی سایز نمایشگر گلکسی نوت ۸ وجه تمایزی هرچند جزئی با گلکسی اس ۸ پلاس ایجاد کنند. از دیگر وجوه تمایز باید به استفاده از ماژول‌های سخت‌افزاری قوی‌تر در کنار دوربین دوگانه اشاره کرد. همچنین باید قلم S Pen را نام برد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های سری گلکسی نوت است.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ باید به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد؛ ضمنا حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی نیز با این گوشی همراه خواهد شد. گلکسی نوت ۸ با بهره‌گیری از رم ۶ گیگابایتی، دومین محصول این کمپانی کره‌ای پس از گلکسی سی ۹ خواهد بود که حافظه‌ی رم آن بیشتر از ۴ گیگابایت است.

گلکسی نوت ۸ همچنین اولین گوشی هوشمند کمپانی کره‌ای خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. بنا بر شنیده‌ها، هر دو سنسور دوربین دوگانه گلکسی نوت رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. ضمنا لنز هر دو دوربین نیز از سنسور لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ آرایشی افقی دارد و در سمت چپ فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در گلکسی نوت ۸ نیز سنسور اثر انگشت را هم‌ردیف با دوربین قرار خواهد داد؛ ولی این سنسور با فاصله‌ای بیشتر در سمت راست فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود نوت ۸ با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شود که نشان‌دهنده‌ی در نظر گرفتن ریسک‌های استفاده از باتری بزرگ‌تر و مشکلاتی است که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد.

در مورد S Pen سامسونگ استفاده از این قلم را با تغییرات در قابلیت مالتی‌تسکینگ بهبود بخشیده است؛ به‌طوری‌که امکان ترجمه‌ی کامل یک جمله از طریق تبدیل واحدهای پولی بسیار بهبود پیدا کرده است. حتی در گلکسی اس ۸ می‌توان یادداشت‌های اضافه‌شده در حالت Always on Display را پین کرد.

گلکسی نوت ۸ از داک DeX سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به قیمت ۹۹۹ یورویی اعلام‌شده برای گلکسی نوت ۸، انتظار می‌رود این گوشی برچسب قیمتی بالاتر از ۹۰۰ دلار داشته باشد؛ چراکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت‌های ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو، به قیمت ۷۲۵ و ۸۲۵ دلار در قالب نسخه‌های آنلاک در اختیار کاربران قرار گرفتند. گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24664