سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

زوم‌کست: سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

 پای صحبتی گرم با بازی‌سازان ایرانی نشستیم تا درباره سیر تحول بازی‌های اول شخص و بازی‌های COD:WWII و نسخه جدید ولفنشتاین صحبت کنیم.

نیم‌نگاه: ۵ بازی که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند - 4K60FPS

نیم‌نگاه: ۵ بازی که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند - 4K60FPS

امروز در یک نیم‌نگاه ۵لبه! سراغ پنج بازی رفتیم که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند. فراموش نکنید این نیم‌نگاه را می‌توانید در یوتیوب، 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ببینید.

معرفی بازی موبایل Inside

معرفی بازی موبایل Inside

بازی Inside، یکی از بهترین آثار پلتفرمر ماجراجوی، بالاخره راه خود را برای انتشار روی موبایل باز کرد. با معرفی این اثر خارق‌العاده همراه ما باشید.

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

 
آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

امکان ایجاد ماشین مجازی در ویندوز ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض و با استفاده از Hyper-V وجود دارد. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟

اپلیکیشن های سودمند عکس برای مسافرها

اپلیکیشن های سودمند عکس برای مسافرها

 

اگر نمی‌توانید در تمام شرایط از دوربین عکاسی حرفه‌ای استفاده کنید یا برای حمل آن مشکل دارید، می‌توانید با استفاده از چند اپلیکیشن، گوشی هوشمند خود را به ابزاری خوب و کارآمد برای ثبت عکس‌ مناسب تبدیل کنید.

عکاس‌ها برای انتخاب ابزار مناسب برای سفر اهمیت زیادی قائل هستند. اما چرا نتوانید گوشی هوشمند خود را به‌خوبی برای عکاسی مجهز کنید؟ گذشته از این، ممکن است باتری دوربین DSLR شما به هر دلیلی خالی شود یا شانه‌های شما از شدت سنگینی کیف دوربین خسته شوند.

معرفی بازیHunters Leagueودانلود آن

Hunters League

Hunters League : The Story of Weapon Masters یک بازی نقش‌آفرینی ساخته استودیو O'ol Blue است که در آن، گیمر تیمی از شکارچیان را هدایت و با موجودات و هیولا‌های مختلفی مبارزه می‌کند. به طور دقیق‌تر، در این بازی باید تیمی چهار نفره از شکارچیان را تشکیل بدهید که سه مورد از آن‌ها،

معرفی بازی Design Homeودانلود ان

معرفی بازی Design Homeودانلود ان

در کنار بازی‌های رایجی که در سبک‌های مختلف برای اندروید و آیفون منتشر می‌شوند، گاهی هم شاهد بازی‌هایی با ایده‌های جدید و نو هستیم. Design Home یکی از همین دست بازی‌ها است که محوریت اصلی آن، طراحی فضای داخلی خانه است. اگر همیشه به معماری و تغییر دکوراسیون منزل علاقه

بهترین بازی های اندروید و آیفون مهر 1396

بهترین بازی های اندروید و آیفون مهر 1396

در مهر ماه،‌ در کنار بازی فوتبال Football Strike، چند بازی نقش‌آفرینی و استراتژی اندروید و iOS را معرفی خواهیم کرد.

نرم‌افزار Shareit از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود گذشت

 

نرم‌افزار Shareit از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود گذشت

shareit از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های انتقال و اشتراک سریع فایل با استفاده از قابلیت وای‌فای دایرکت است که توسط شرکت لنوو ساخته و ارائه شده است.

یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

سوزان وویجیسکی پنجشنبه‌ی گذشته آمار جدیدی در رابطه با وضعیت کاربران یوتیوب و همچنین به‌روزرسانی‌های جدید این سرویس ارائه کرد. بر اساس اطلاعات جدید ارائه‌شده، یوتیوب ماهیانه بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر لاگین شده را میزبانی می‌کند. کاربران یوتیوب به‌صورت متوسط روزانه بیش از یک ساعت محتوای ویدیویی را تنها از طریق موبایل تماشا می‌کنند. داشتن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر لاگین شده در ماه به این معنی است که از هر ۵ نفر جمعیت کره‌ی زمین یک نفر عضو سرویس یوتیوب است و به‌صورت ماهانه از این سرویس استفاده می‌کند. این مقام مسئول علاوه بر اطلاعات ارائه‌شده در مورد کاربران یوتیوب، در مورد سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های یوتیوب نیز اطلاعاتی ارائه کرد. بر اساس این اطلاعات، یوتیوب رد در آینده‌ی نزدیک محتوای تلویزیونی بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

از جمله‌ی مهم‌ترین وظایف ما نمایش ویدیوهای کاربران در بهترین حالت ممکن است. مهم نیست کاربران با چه فرمتی اقدام به ثبت ویدیو کنند. چه اهمیتی دارد که ویدیو به‌صورت افقی یا عمودی، با دوربین گوشی یا دوربین DSLR ضبط شده باشد؟

در هفته‌های آینده، اپلیکیشن موبایل یوتیوب به‌صورت خودکار با سایزی که کاربران ویدیویی ضبط کرده باشند، هماهنگ خواهد شد و حتی می‌توان نحوه‌ی نمایش ویدیو را انتخاب کرد. برای مثال در صورتی که ویدیو به‌صورت افقی یا عمودی ضبط شده و حتی کادربندی آن به‌صورت مربع باشد، اپلیکیشن یوتیوب خود را با حالت نمایش ویدیو تطبیق خواهد داد.

سرویس پریمیوم یوتیوب تی‌وی که ابتدای سال جاری میلادی آغاز به کار کرد استه، در هفته‌های آینده فعالیت خود را به شهرهای جدیدی در داخل ایالات متحده‌ی آمریکا گسترش خواهد داد.

وویجیسکی همچنین به این نکته اشاره کرده است که دو تیم یوتیوب و دی‌دریم در حال همکاری با هم هستند تا فرمت جدیدی برای ثبت ویدیوهای واقعیت مجازی با عنوان VR180 ایجاد کنند. با استفاده از فرمت جدید، این امکان برای کاربران فراهم می‌شود تا با هزینه‌ی بسیار کمتری که مربوط به تهیه‌ی تجهیزات نظیر دوربین است، اقدام به ثبت ویدیوی واقعیت افزوده کنند. یوتیوب برای ثبت ویدیوی واقعیت مجازی در حال همکاری با کمپانی ال‌جی، Yi و لنوو در کنار شمار دیگری از کمپانی‌ها است تا دوربین‌های VR180 جدیدی تولید کنند که هزینه‌ای برابر دوربین‌های کامپکت ارزان‌قیمت داشته باشد.

تبلیغ در سایت و فروش سایت

کسانی که دوست دارند امار بازدید وبلاگ یاسایت شان بالا بره یا تبلیغ کانالی محصولی.......میتوانید از طریق این سایت انجام دهید این هم سایت هستش به ادرسbms20.irهم به ادرسbms20.loxblog.comکه باززدید روزانش بالای1200هستش.

قیمت ها

 

روزانه با2/000تومن 

 

هفته ای12/000تومن

 

ماهی41/000تومن

 

دوماهی 79/000تومن

 

سه ماهه 89/000تومن

 

چهارماه99/000تومن

 

پنج ماه 110/000تومن

 

شش ماه120/000 تومن

 

یکساله200/000تومن

 

شماره تماس09130961901

 

 

 

کسانی که دوستدارند این سایتا بخرند باپیشرفت روز افزونش و قیمت 1ملییون به فروش میرسد و کسانی که میخواهند قسطی بدهندقسط اول با600/000

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد؛ این بازی برای سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

همچنین در ادامه گفته شد که این بازی تا پایان سالی جاری میلادی عرضه خواهد شد و یک بازی مبارزه‌ای نقش آفرینی خواهد بود.

 

 

 

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات- زوم اپ

 

لیگ جهانی والیبال این روزها در جریان است و به دلیل حضور تیم ملی ایران در این مسابقات، هیجان دوچندانی در بین مردم وجود دارد؛ به‌طوری که حتی اگر طرفدار این رشته‌ی ورزشی نباشید و در طول سال مسابقات آن را پیگیری نکنید، باز هم ممکن نیست که بتوانید از هیجان بازی بگذرید و کانال تلویزیون را تغییر دهید. اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» یک برنامه کاربردی و شیک برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به‌طور آنلاین در جریان تمام جزئیات این سری مسابقات قرار بگیرید. تاکنون در زومیت بارها اپلیکیشن‌های فوتبالی را در مناسبت‌هایی همچون جام جهانی، یورو و‌... معرفی کرده‌ایم. این بار به لطف یک تیم برنامه‌نویس ایرانی، شاهد چنین برنامه‌ای برای والیبال هستیم که با نصب آن می‌توانید همیار هوشمندی در رابطه با لیگ جهانی والیبال در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن جوشن کبیر + ترجمه و صوت (اندروید)

 

 

اپلیکیشن «جوشن کبیر» برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به لطف آن می‌توانید دعای جوشن کبیر را به‌صورت متنی و صوتی و به همراه ترجمه‌ی فارسی در اختیار داشته باشید. اگر در این ۳ شب قصد دارید دعای جوشن کبیر را بخوانید، می‌توانید با نصب این برنامه، این دعا را به بهترین شکل در اختیار داشته باشید. محیط برنامه به شکل بسیار جالبی با حال و هوای شب‌های قدر عجین شده است و با استفاده از تم آسمان و سوسوی ستارگان، فضایی آرامش‌بخش را برای خواندن این دعا به وجود آورده است. در این برنامه دعای جوشن کبیر به‌صورت فراز به فراز به نمایش گذاشته خواهد شد که نکته‌ی جالب آن، ترجمه‌ی فارسی خط به خط آن است؛ به‌طوری که می‌توانید با خواندن

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت)

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت) - زوم اپ

اپلیکیشن‌هایی که در گوشی خود نصب می‌کنید، در پس‌زمینه‌ی گوشی به فعالیت‌های مختلفی مشغول هستند. برای مثال اپلیکیشن گالری عکس QuickPic، حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، در بخش Running Service اندروید با دو فعالیت CloudService و SyncService حضور دارد که به بخش آنلاین برنامه و فضای ابری آن مربوط می‌شود. این در حالی است که اکثر کاربران QuickPic از این برنامه تنها برای نمایش عکس‌ها استفاده می‌کنند و نیازی به بخش فضای ابری آن ندارند و وجود این دو فعالیت در پس‌زمینه‌ی گوشی، نه‌تنها کاربردی برای این کاربران ندارد، بلکه باعث اشغال فضایی هرچند اندک از رم گوشی می‌شود. به لطف اپلیکیشن Disable Service می‌توانید بر تمام فعالیت‌های مربوط به یک اپلیکیشن نظارت داشته باشید و مواردی را که نیازی به آن‌ها ندارید، غیرفعال کنید. برای مثال می‌توانید تمامی سرویس‌های آنلاین QuickPic را غیرفعال کنید. با این کار ویژگی‌های آنلاین و فضای ابری برنامه به‌طور کامل از دسترس خارج می‌شوند؛ اما همچنان قادر به استفاده از بخش گالری عکس این برنامه خواهید بود.

 

معرفی بازی موبایل Ankora

معرفی بازی موبایل Ankora

اگر از جمله دنبال‌کنندگان بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، می‌دانید که مدتی قبل بازی زیبایی را با نام Deiland معرفی کرده بودیم. در این بازی با آرکو، یکی از شاهزاده‌های منشاء جهان همراه بودیم تا در سیاره‌ای دورافتاده، با ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع، در کنار گذران زندگی با مهاجمان به صورت تن به تن به مبارزه بپردازیم. در آن هنگام، استودیوی چی بیگ، توسعه‌دهنده این بازی توانسته بود با ساخت جهانی سه بعدی، ماجراجویی متفاوتی را ارائه دهد. اکنون اما مدتی از انتشار بازی Deiland گذشته و این بار این ناشر، محصول جدیدی را با نام Ankora منتشر کرده است.

 

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش - زوم اپ

 

در اکثر شغل‌های امروزی، شخص، تحرک بسیار کمی دارد که این موضوع به خصوص در شغل‌های پشت میزی، در کمترین حد ممکن قرار دارد. همین موضوع، یعنی تحرک کم می‌تواند باعث مشکلات بدنی بسیاری شود که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به خستگی و درد نواحی مختلف بدن اشاره کرد. احتمالا شما هم دردهایی همچون درد کمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه می‌کنید. شاید اولین راه‌حلی

 

صفحات سایت

تعداد صفحات : 2
  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24679