آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

 
آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

امکان ایجاد ماشین مجازی در ویندوز ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض و با استفاده از Hyper-V وجود دارد. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟

احتمالا کریستین رونالدو به بایر مونیخ میرود

احتمالا کریستین رونالدو به بایر مونیخ میرود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین بایرن مونیخ درباره خرید کریستیانو رونالدو به سران این باشگاه هشدار داده است.

 

به گزارش وبسایت نود، اوتمار هیتزفیلد در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه های آلمان عنوان کرده خرید بازیکنی چون کریستیانو رونالدو برای بایرن مونیخ مناسب نیست چون مشکلات مالی زیادی برای آن ها ایجاد می کند. 

۲۰۳۱

سانچز برای ماندن در ارسنال۵۰۰هزارپوند دستمزد در ماه میخواهد

به گزارش وبسایت نود، سان مدعی شده است الکسیس سانچز برای ماندن در آرسنال، خواستار حقوق هفتگی ۴۰۰ هزار پوندی شده است، این در شرایطی است که او فقط یک فصل دیگر با توپچی ها قرارداد دارد و هنوز با آرسنال برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. توپچی ها حتی حاضر شده اند به سانچز حقوق هفتگی ۲۷۵ هزار پوندی بدهند ولی او با این رقم هم موافق نیست و ۴۰۰ هزار پوند درخواست کرده است.

 

تبلیغ در سایت و فروش سایت

کسانی که دوست دارند امار بازدید وبلاگ یاسایت شان بالا بره یا تبلیغ کانالی محصولی.......میتوانید از طریق این سایت انجام دهید این هم سایت هستش به ادرسbms20.irهم به ادرسbms20.loxblog.comکه باززدید روزانش بالای1200هستش.

قیمت ها

 

روزانه با2/000تومن 

 

هفته ای12/000تومن

 

ماهی41/000تومن

 

دوماهی 79/000تومن

 

سه ماهه 89/000تومن

 

چهارماه99/000تومن

 

پنج ماه 110/000تومن

 

شش ماه120/000 تومن

 

یکساله200/000تومن

 

شماره تماس09130961901

 

 

 

کسانی که دوستدارند این سایتا بخرند باپیشرفت روز افزونش و قیمت 1ملییون به فروش میرسد و کسانی که میخواهند قسطی بدهندقسط اول با600/000

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات- زوم اپ

 

لیگ جهانی والیبال این روزها در جریان است و به دلیل حضور تیم ملی ایران در این مسابقات، هیجان دوچندانی در بین مردم وجود دارد؛ به‌طوری که حتی اگر طرفدار این رشته‌ی ورزشی نباشید و در طول سال مسابقات آن را پیگیری نکنید، باز هم ممکن نیست که بتوانید از هیجان بازی بگذرید و کانال تلویزیون را تغییر دهید. اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» یک برنامه کاربردی و شیک برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به‌طور آنلاین در جریان تمام جزئیات این سری مسابقات قرار بگیرید. تاکنون در زومیت بارها اپلیکیشن‌های فوتبالی را در مناسبت‌هایی همچون جام جهانی، یورو و‌... معرفی کرده‌ایم. این بار به لطف یک تیم برنامه‌نویس ایرانی، شاهد چنین برنامه‌ای برای والیبال هستیم که با نصب آن می‌توانید همیار هوشمندی در رابطه با لیگ جهانی والیبال در اختیار داشته باشید.

نیمار: هیچ وقت بازی با پاریس را فراموش نخواهم کرد

نیمار ستاره ۲۵ ساله تیم بارسلونا در رابطه با کامبک تیمش در برابر پاریسن ژرمن که با درخشش او همراه بود، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت و بردن توپ طلا را هدف خودش عنوان کرد.

نیمارنیمار گفت:

امامی فر: پرسپولیس باورنکردنی میبینم

امامی فر: پرسپولیس باورنکردنی میبینم

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار حساس تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان اصلی پرسپولیس استراحت کرده‌اند و انرژی بیشتری برای دیدار مقابل الوحده دارند که مطمئنم با تمام انگیزه مقابل این تیم ظاهر می‌شوند.


اسقبال برانکو جدایی بیراوندازپرسپولیس

اسقبال برانکو جدایی بیراوندازپرسپولیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در واکنش به شعارهای هواداران اعلام کرد که دیگر در این تیم نمی‌ماند.

هر چند بیرانوند در مصاحبه‌ای عذرخواهی کرد اما شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ اگر دروازه‌بان ملی‌پوش خود را از دست بدهد به اندازه‌ای که دیگران فکر می‌کنند، نگران نمی‌شود چون علاقه دارد به بوژیدار رادوشویچ، هموطن خودش بازی دهد.

از طرفی در روزی که برانکو می‌خواسته به بیرانوند بگوید کار خیلی اشتباهی کرده و نباید چنین مصاحبه‌ای انجام می‌داده، بیرانوند به او گفته خبری از پیشنهاد خارجی خوب نیست و فقط چند پیشنهاد معمولی به دستش رسیده و فعلاً مشغول مطالعه روی آنهاست.

به همین علت خیال برانکو راحت است که بیرانوند به این سادگی از پرسپولیس جدا نمی‌شود چون قراردادی 5 ساله با پرسپولیس دارد و نمی‌تواند هر زمان که خواست از جمع سرخ‌پوشان پایتخت برود.

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی

طاهری گفت: جشن قهرمانی که از سوی باشگاه پرسپولیس برگزار می شود را بر سر مزار هادی نوروزی برگزار می کنیم.
 

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس

علی اکبر طاهری گفت:قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی 

قلعه نویی مچ منصوریان راخوابوند

قلعه نویی مچ منصوریان راخوابوند

هشتم لیگ برتر7 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تراکتورسازی رو در روی استقلال قرار گرفت. این بازی اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و به نوعی جنگ نایب قهرمانی به حساب می‌آید. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروزاه یکدیگر ایجاد نکردند. نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه دوم هم چنگی به دل نمی‌زد و دو بازی پایاپای تا دقایق پایانی پیش رفت اما محمد ابراهیمی، اف 14 تراکتوری‌ها در دقیقه 87 دروازه استقلال را باز کرد تا تراکتور برنده این بازی مهم شود و رتبه دوم را از استقلال پس بگیرد. تراکتورسازی با این برد 53 امتیازی شد و استقلال 51 امتیازی باقی ماند

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1
  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24664