دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد

دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد

با اتمام مدت سربازی محمد رضا اخباری در تیم تراکتور سازی تبریز این بازیکن که یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارد باید به این تیم بازگردد.

دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد


این درحالی است که اخباری کارت پایان خدمت خود را هم از مسولان نظام وظیفه دریافت کرده و دیگر نمی تواند در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود.
از طرفی دایی اعلام کرده که در هر شرایطی اخباری را می خواهد و به هیچ تیمی نخواهد داد چون سال گذشته ضربه زیادی از نبود دروازه بان در تیم نفت تهران خورد و به همین خاطر نمی خواهد اشتباه سال گذشته را تکرار کند.
شنیده ها حاکی از آن است که اخباری دوست دارد در صورتی که بیرانوند از پرسپولیس جدا شد به این تیم ملحق شود و به احتمال فراوان این دروازه بان ملی پوش که تا سال 1400 با سرخپوشان قرارداد دارد به صورت توافقی جدا شود و با این حساب می توان اخباری را دروازه بان بعدی پرسپولیس دانست.

نیمار: هیچ وقت بازی با پاریس را فراموش نخواهم کرد

نیمار ستاره ۲۵ ساله تیم بارسلونا در رابطه با کامبک تیمش در برابر پاریسن ژرمن که با درخشش او همراه بود، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت و بردن توپ طلا را هدف خودش عنوان کرد.

نیمارنیمار گفت:

با گوگل الو از سلفی خود استیکر کارتونی بسازید

با گوگل الو از سلفی خود استیکر کارتونی بسازید

با وجود این‌که گوگل بسیار بزرگ و موفق است، اما اموجی‌ و آواتار در سرویس‌های گوگل برخلاف سرویس‌هایی مانند «میس» شرکت نینتندو و «بیت‌اموجی» اسنپ‌چت قابل شخصی‌سازی نیست. اما گوگل راه متفاوتی انتخاب کرده است.

گوگل تصمیم گرفته است با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی و انتقال ویژگی‌های صورت کاربر به طراحی‌های پویانمایی شده‌ای که با هنرمندی لامار آبرامز طراحی شده است، به شیوه‌ای خلاقانه آواتار و اموجی طراحی کند. البته کاربر می‌تواند این طراحی‌ها را بیشتر مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کند. محصول نهایی، تعداد زیادی استیکر متنوع کارتونی و جذاب خواهد بود که می‌توان از آن‌ها در آینده در چت‌های پیام‌رسان الو استفاده کرد.

قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 مشخص شد

قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 مشخص شد

اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که اچ‌تی‌سی یو 11 نام دارد، از نظر قدرت سخت‌افزاری به‌مراتب قدرتمندتر از پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کمپانی تایوانی است.

در اچ‌تی‌سی یو ۱۱ از دوربینی استفاده شده است که توانسته با کسب امتیاز ۹۰ در جایگاه نخست لیست DxOMark قرار گیرد. از نظر سخت‌افزاری، در یو ۱۱ از تراشه اسنپدراگون 835، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2K و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است.

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه اول مجهز به حافظه رم ۴ گیگابایتی و نسخه دوم مجهز به حافظه ۶ گیگابایتی است.

از نظر قیمت، نسخه‌ای که مجهز به ۴ گیگابایت است در آمریکا به قیمت ۶۵۰ دلار، در اروپا به قیمت ۷۵۰ یورو و در انگلستان به قیمت ۶۵۰ پوند عرضه خواهد شد. زمان عرضه پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به بازار، ۱۹ خرداد اعلام شده است. متأسفانه هنوز در مورد قیمت نسخه‌ای از اچ‌تی‌سی یو ۱۱ که از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است، اطلاعی در دست نیست. همچنین باید بدانید که اچ‌تی‌سی یو 11، ماه آینده به بازار ایران خواهد آمد.

مدیاتک ویژگی‌های هلیو X30 را به نمایش می‌گذارد

مدیاتک ویژگی‌های هلیو X30 را به نمایش می‌گذارد

 

با آغاز سال ۲۰۱۷، اکثر خبرهای منتشر شده در زمینه‌ی چیپست‌های بالارده، مربوط به کوالکام و پرچمدار این شرکت یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ بود. از این رو، با توجه به این‌که هیچ از سازندگان گوشی هوشمند تاکنون از پردازنده‌ی هلیو ایکس ۳۰ در محصولات خود استفاده نکرده‌اند، فراموش شدن این چیپست در میان خبرهای داغ این زمینه، طبیعی به‌نظر می‌رسد.

در این برهه‌ی زمانی، مدیاتک به‌دنبال سازندگانی مطرح برای فروش چیپست خود می‌گردد. بدون شک مدیاتک نمی‌خواهد که سلطه‌ی کوالکام بر اخبار حوزه‌ی تراشه‌ها ادامه یابد و برای این‌کار مدیاتک باید سریعا زمینه‌های لازم برای حضور پرچمدار خود را آماده کرده و سازندگان گوشی‌های هوشمند را متقاعد به استفاده از آن کند. مدیاتک یک ویدئو از مشخصات و ویژگی‌های Helio X30 بر روی حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده است، که به‌نظر می‌رسد هدف از آن، تبلیغ این تراشه و معرفی ویژگی‌های آن است. اکنون برخی ویژگی‌ها و مشخصات هلیو ایکس ۳۰ را که در این ویدئو آمده است با یکدیگر مرور می‌کنیم.

بررسی گوشی جی 6 ال جی

بررسی گوشی جی 6 ال جی

بررسی گوشی جی 6 ال جی

بررسی ال‌جی جی ۶، پرچم‌دار زیبا و متفاوت ال‌جی در سال ۲۰۱۷ که کره‌ای‌ها با آن به جمع سازندگان گوشی‌های هوشمند شیشه‌ای پیوسته‌اند.

شرکت ال‌جی طی سال‌های اخیر همواره زبان طراحی گوشی پرچم‌دار خود را دستخوش تغییر قرار داده است. از بدنه‌ی پلاستیکی جی ۳ گرفته تا بدنه‌ی فلزی جی ۵، همه‌ی این تغییرات نشان از آن دارند که ال‌جی به دنبال پیشرفت است؛ پیشرفتی که منجر به جلب نظر کاربران و در نهایت فروش بیشتر شود.

آیتونز بالاخره به فروشگاه ویندوز می آید

آیتونز بالاخره به فروشگاه ویندوز می آید

 

 

خبر جالبی که امروز پیرامون غنی‌تر شدن استور ویندوز ویندوز ۱۰ اعلام شد، همکاری اپل با مایکروسافت برای آوردن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اپلی به فروشگاه کمپانی رقیب است. در حال حاضر آیتونز یکی از پرجستجو‌ترین برنامه‌های ویندوز استور است که تاکنون در بین برنامه‌های این فروشگاه غایب بوده است.

اطلاعات پردازنده 16 هسته ای رایزن AMD با نام Whitehaven فاش شد

 

اطلاعات پردازنده 16 هسته ای رایزن AMD با نام Whitehaven فاش شد

 

دو ماه پیش شایعاتی منتشر شد که حکایت از توسعه‌ی یک پردازنده‌ی ۱۶ هسته‌ای توسط AMD با پشتیبانی از ۳۲ ترد پردازشی داشت. براساس شنیده‌ها AMD این پردازنده سری رایزن را که Whitehaven نام دارد، برای رقابت با پردازنده‌های رده بالای اینتل راهی بازار خواهد کرد. حال پس از انتشار شایعاتی در این خصوص، VideoCardz.com مدعی شده که این پردازنده آماده عرضه به بازار است. براساس لیست فاش شده از پردازنده‌های AMD، به نظر می‌رسد این پردازنده Whitehaven نام دارد. فرکانس پایه‌ی پردازشی این پردازنده ۳.۱ گیگاهرتز و فرکانس آن در حالت توربو ۳.۶ گیگاهرتز خواهد بود.

گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون 7 اپل

گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون 7 اپل

در سال ۲۰۱۶، برزیل در صدر کشورهایی قرار داشت که برای خرید آیفون اپل در‌ آن باید مبلغ بالایی می‌پرداختید؛ اما در گزارش جدید دویچه بانک، کشور دیگری جایگزین برزیل شده است. البته در نظر داشته باشید که در گزارش سال گذشته دویچه بانک، قیمت آیفون ۶ ملاک مقایسه قرار گرفته بود و در گزارش امسال، قیمت آیفون ۷ به‌عنوان شاخص بررسی مطرح شده است.

آن‌طور که از این گزارش مشخص است، در حال حاضر برای خرید آیفون در کشور ترکیه باید هزینه‌ای بیشتر از آنچه در دیگر کشورها شاهد هستیم، پرداخت. در حال حاضر قیمت آیفون ۷ در کشور ترکیه، ۱.۵ برابر بیشتر از قیمت این گوشی محبوب در ایالات متحده آمریکا است.

در متن گزارش دویچه بانک این‌چنین می‌خوانیم:

ترکیب عواملی نظیر ناپایداری سیاسی در ترکیه و همچنین افزایش ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای جهانی، باعث افت ارزش لیره شده است. در نتیجه این امر، ترکیه در لیست گران‌ترین کشورها برای خرید آیفون، جایگزین برزیل شده و در مکان نخست قرار گرفته است.

البته برای خرید آیفون ۷ در کشور برزیل هم باید مبلغی تا ۳۷ درصد بیشتر از مبلغ خرید این محصول در بازار آمریکا بپردازید. برزیل در لیست گران‌ترین کشورها برای خرید آیفون در جایگاه دوم قرار گرفته و نام آمریکا به‌عنوان ارزان‌ترین کشور برای خرید آیفون اعلام شده است.

iPhone cost

لازم به ذکر است که این مقایسه بر مبنای قیمت‌هایی انجام شده که در وب‌سایت اپل درج شده است. سیاست‌های مالیاتی متفاوت در کشورهای مختلف باعث شده عواملی به‌جز نرخ برابری ارز در این گزارش لحاظ شود. در این بین، قیمت آیفون ۷ در کشور ایالات متحده آمریکا، بدون در نظر گرفتن مالیات فروش اعلام شده است. مالیات فروشی که در عمل توسط اکثر خریداران آمریکایی پرداخت می‌شود. در طرف مقابل، قیمت خرید آیفون در بازار بریتانیا، با در نظر گرفتن VAT یا همان مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد قیمت آیفون در بازار آمریکا، با توجه به در نظر نگرفتن مالیات، کمتر از آنچه در واقعیت شاهد هستیم اعلام شده است.

فدورا، سوسه و اوبونتو به ویندوز استور اضافه می‌شوند.

فدورا، سوسه و اوبونتو به ویندوز استور اضافه می‌شوند.

مایکروسافت سال گذشته در جریان برگزاری کنفرانس بیلد اعلام کرد که کاربران می‌توانند خط دستورات لینوکس را در Bash Shell ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار دهند. امسال مایکروسافت پا را فراتر نهاده و قابلیت جدیدی را برای کاربرانش رونمایی کرد. ردموندی‌ها در کنفرانس امشب خود اعلام کردند که لینوکس فدورا، سوسه و اوبونتو از طریق ویندوز استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که با دریافت بروزرسانی Creators پاییز، کاربران قادر خواهند بود تا لینوکس فدورا، سوسه و اوبونتو را در قالب اپلیکیشن‌ روی سیستم خود نصب کنند. با بهره‌گیری از این امکان کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های ویندوز و لینوکس را در کنار هم بدون نیاز به بوت سیستم مورد استفاده قرار دهند. مایکروسافت اعلام کرده که اوبونتو در مرحله‌ی اول برای کاربران عرضه خواهد شد و پس از آن دو توزیع دیگر لینوکس با نام‌های سوسه و فدورا نیز به فروشگاه ویندوز استور اضافه خواهند شد.

 

این اقدام مایکروسافت را باید قدمی دیگر در مسیر قبول هر چه بیشتر جامعه‌ی متن باز و محصولات آن خواند

برسی بازیHorizon Zero Dawn

Dawn

  • سازنده: گوریلا گیمز
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4
  • تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند

Horizon

پالیگان: ۹۵ از ۱۰۰

Horizon Zero Dawn به بهترین شکل ممکن نشانگر توانایی‌های استودیو گوریلا گیمز است که به سراغ یک بازی کاملا متفاوت نسبت به ساخته‌های پیشین‌شان رفته‌اند. هسته اصلی بازی را همان المان‌های جهان‌باز، نقش‌آفرینی، لوت و ساخت و سازی تشکیل می‌دهند که پیش از این در بازی‌های دیگر نیز شاهد‌شان بوده‌ایم. ولی گوریلا

5تصور غلط درباره کیهان

5تصور غلط درباره کیهان

کیهان مکانی وسیع و پر از رمز و راز است. کیهان شامل همه‌ی چیزی است که می‌شناسیم، همه‌ی چیزی که مشاهده می‌کنیم و همه‌‌ی چیزی که امیدواریم روزی با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. آسمان بالای سر ما مانند پنجره‌ای رو به عالم بیرون است و انسان برای هزاران سال با حیرت، شگفتی و شیفتگی به آن و رازهای کشف نشده‌اش نگاه کرده است. اما به لطف پیشرفت‌های علمی در تمدن‌های بشری در گوشه گوشه‌ی جهان، اکنون می‌دانیم نقاطی که در آسمان شب می‌درخشند، ستاره‌ها هستند که به‌صورت گروه‌ گروه در کهکشان‌ها یافت می‌شوند. کهکشان‌ها نیز در گروه‌های بزرگ‌تری گرد هم می‌آیند.

کیهان ما پس از انفجار بزرگ (بیگ بنگ) در ۱۳.۸ میلیارد سال پیش پدید آمد. با این حال دانستن این حقایق به این معنی نیست که همه‌ چیز را در مورد کیهان می‌دانیم. در واقع داشتن آگاهی محدود از علم فیزیک منشأ باورهای غلط بسیاری هست که حتی بعضی از دانشمندان نیز به آن دچار می‌شوند. این باورهای غلط را در ادامه‌ی گزارش با هم مرور می‌کنیم.

کیهان قابل مشاهده

۱. اگر کیهان ۱۳.۸ میلیارد سال پیش پدید آمده است؛ پس ما نباید اجرامی را که در فاصله‌ی ۴۶ میلیارد سال نوری از ما قرار دارند، ببینیم.

بدون تردید، هیچ چیزی نمی‌تواند سریع‌تر از نور حرکت کند. نوری که از خورشید ساطع می‌شود در عرض ۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه مسافت بین خورشید و زمین را طی می‌کند؛ از این‌رو می‌توانیم بگوییم نوری که به ما می‌رسد، ۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه سن دارد. اما در این میان باید به دو نکته‌ی مهم توجه کنیم: اول این‌که در زمان پیمایش مسافت توسط نور، زمین و خورشید از هم دور نمی‌شوند یا به هم نزدیک نمی‌شوند؛ در واقع فاصله‌ی آن‌ها از هم تغییر نمی‌کند. نکته‌ی بعدی این است که فضای بین خورشید و زمین در حال انبساط نیست. در ابعاد بزرگ‌تر کیهانی، هر دوی این فاکتورها در تحلیل این موضوع تأثیر دارند.

اسقبال برانکو جدایی بیراوندازپرسپولیس

اسقبال برانکو جدایی بیراوندازپرسپولیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در واکنش به شعارهای هواداران اعلام کرد که دیگر در این تیم نمی‌ماند.

هر چند بیرانوند در مصاحبه‌ای عذرخواهی کرد اما شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ اگر دروازه‌بان ملی‌پوش خود را از دست بدهد به اندازه‌ای که دیگران فکر می‌کنند، نگران نمی‌شود چون علاقه دارد به بوژیدار رادوشویچ، هموطن خودش بازی دهد.

از طرفی در روزی که برانکو می‌خواسته به بیرانوند بگوید کار خیلی اشتباهی کرده و نباید چنین مصاحبه‌ای انجام می‌داده، بیرانوند به او گفته خبری از پیشنهاد خارجی خوب نیست و فقط چند پیشنهاد معمولی به دستش رسیده و فعلاً مشغول مطالعه روی آنهاست.

به همین علت خیال برانکو راحت است که بیرانوند به این سادگی از پرسپولیس جدا نمی‌شود چون قراردادی 5 ساله با پرسپولیس دارد و نمی‌تواند هر زمان که خواست از جمع سرخ‌پوشان پایتخت برود.

مشکل قطع اینترنت از اپراتورها

مشکل قطع اینترنت از اپراتورها

دیروز برخی از مشترکان همراه اول دچار مشکل در شبکه ارتباطی و اینترنت خود شدند و حتی در برخی وب‌سایت‌ها این ایراد را به همه‌ی اپراتورهای اینترنت تعمیم دادند و علت آن را انتخابات بیان کردند.

 

این اشکال در حالی رخ داد که دیگر اپراتورهای اینترنت ثابت و همراه با اختلال روبه‌رو نشدند.

 

محمدرضا فرنقی زاد مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با مشکل پیش‌آمده گفت: «هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت کشور رخ نداده و اشکال احتمالی مربوط به اپراتورها است.»

 

سخنگوی وزارت ارتباطات توضیح داد: «زیرساخت‌های 

اپل احتمالانتفلیکس راتصاحب می کند

اپل احتمالانتفلیکس راتصاحب می کند

بازوی تحقیقاتی سیتی‌بانک گزارشی منتشر کرده است که در آن به بررسی احتمالات در رابطه با تصاحب کمپانی‌هایی که می‌توانند توسط اپل تصاحب شوند، پرداخته است. در این گزارش نام نتفلیکس و تسلا نیز وجود دارد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، سیتی بانک پیش‌بینی کرده که احتمال اینکه اپل کمپانی نتفلیکس را تصاحب کند، نزدیک به ۴۰ درصد است. در مقابل، تسلا که زیر پرچم ایلان ماسک به فعالیت خود ادامه می‌دهد، با احتمالی ۵ درصدی برای تصاحب شدن توسط اپل در رتبه‌های پایین قرار گرفته است.

 

در لیست اعلام‌شده توسط سیتی بانک، گزینه‌های بسیار نام آشنایی وجود دارند که شامل سه رسانه‌ی بزرگ، سه

تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس شروع شد


تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس شروع شد

تولید انبوه پژو 2008 و دنا پلاس شروع شد

صبح امروز با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در گروه صنعتی ایران خودرو، خط تولید تجاری و انبوه خودروی تولید مشترک پژو 2008 و خودروی داخلی دنا پلاس آغاز به کار کرد.

پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران‌خودرو و پژو پس از برجام است که در کارخانه‌ی مشترک این دو شرکت با نام ایکاپ به تولید رسیده است. در ابتدای کار، ۸۰ درصد این تولید فرانسوی و ۲۰ درصد دیگر آن ایرانی است.

پژو ۲۰۰۸ از پیشرانه‌ی توربوشارژ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و قدرت خروجی ۱۶۵ اسب بخار بهره می‌برد. این خودروی شاسی بلند در رنگ‌های سفید، آبی، قرمز و خاکستری تولید خواهد شد.

خودروی دنا پلاس، عضو جدید خانواده‌ی دنای ایران خودرو است که با سان‌روف پیش‌فرض، چرا‌غ‌های جدید، سیستم پخش چندرسانه‌ای پیشرفته و تغییرات ظاهری نسبت به دنا به بازار ارائه خواهد شد.

قیمت دنا پلاس ۴۶ میلیون و ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. قیمت پژو ۲۰۰۸ هنوز به‌صورت قطعی و رسمی اعلام نشده است؛ اما بر اساس آخرین اظهار نظر هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو، این محصول با قیمتی بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به بازار ارائه خواهد شد.

 

رونمایی از پرچمداران سامسونگ برای بازار ایران : گلکسی S8 و +S8

   

واحد خبر mobile.ir : شرکت سامسونگ الکترونیکس در مراسمی که عصر امروز در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد از جدیدترین پرچمداران خود برای بازار ایران رونمایی کرد. رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی S8+ با حضور خیل گسترده‌ای از مدعوین از سرتاسر کشور، مدیران داخلی و خارجی سامسونگ و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های جمعی صورت پذیرفت. گلکسی S8‌ و گلکسی S8+ نزدیک به یک ماه پیش برای اولین بار به صورت رسمی معرفی شدند و طراحی متفاوت آن‌ها با صفحه‌نمایش‌های سرتاسری بزرگ و امکانات پیشرفته مولتی‌مدیایی نوید موفقیت بالایی را برای این دو مدل می‌دهد. پیش‌فروش دو پرچمدار سامسونگ در بازارهای داخلی از چندی پیش آغاز شده و از امروز به صورت رسمی به بازارهای داخلی در سرتاسر کشور عرضه خواهند شد.

introducing samsung galaxy s8 and galaxy s8 plus in iran

بام سوک هانگ، مدیرعامل دفتر سامسونگ ایران سخنران اول این مراسم بود. هانگ سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: «پس از پیمودن مسیری طولاتی، گوشی‌های هوشمند از دستگاهی مخابراتی به دستگاهی ضرروی برای هدایت ما به جهانی متصل در آینده تبدیل شده‌اند. سامسونگ همواره نقشی پیشرو در تعریف لحظات تعیین‌کننده صنعت موبایل داشته است، لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به دستگاهی برتر تبدیل کرده است؛ دستگاهی آنقدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد و در عین حال آن قدر فراگیر که می‌تواند تمامی جهان ما در آن جای بگیرد.»

introducing samsung galaxy s8 and galaxy s8 plus in iran

هانگ ادامه داد: «ما مفتخر به داشتن اعتماد میلیون‌ها نفری هستیم که از محصولات ما برای مدیریت زندگی و ثبت خاطرات‌شان استفاده می‌‌کنند. حفظات و تقویت این اعتمادِ سخت به دست آمده، بنیان تمامی اقدامات ماست.» هانگ در ادامه با توصیف گلکسی S8‌ و S8+ به عنوان دستگاه‌هایی فراتر از تصور کاربران از گوشی‌های هوشمند، مدل‌هایی برای جابجا کردن مرزهای طراحی و ابزارهایی برای خلق تجربه‌های منحصر به فرد، این دو مدل را در دیدگان تماشاگران قرار داد.

برای دیدن عکس ها و مطالب مارا همراهی کنید

قیمت روز گوشی های سونی

 

 گوشی موبایلقیمت (تومان)مقایسه با قیمت
سایر فروشگاه‌ها
گارانتیفروشگاهاستانتاریخ
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,495,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,240,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,085,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,210,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,210,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,240,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,160,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,160,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,185,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,920,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,920,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 725,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 725,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 725,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,049,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,124,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,049,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ای 5 Xperia E5 Sony Xperia E5 525,000     پارس سامتل نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,420,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,580,000     سوشیانت همراه فردا اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 745,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 845,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 Xperia Z5 Sony Xperia Z5 1,279,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,570,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم دوآل Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual 1,560,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ دوآل  Xperia XA Dual Sony Xperia XA Dual 710,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,255,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ  Xperia XA Sony Xperia XA 749,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,025,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,060,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,860,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) نگین خاورمیانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,695,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,835,000     سوشیانت همراه فردا اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس  Xperia X Sony Xperia X 1,065,000     پارس كامتل فروشگاه دیجی خانه تهران امروز
سونی اکسپریا ایکس کامپکت Xperia X Compact Sony Xperia X Compact 1,480,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) فروشگاه دیجی خانه تهران امروز
سونی اکسپریا ای 5 Xperia E5 Sony Xperia E5 520,000     پارس كامتل فروشگاه دیجی خانه تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,490,000     سوشیانت همراه فردا سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,280,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا ایکس آ دوآل  Xperia XA Dual Sony Xperia XA Dual 700,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا ایکس آ اولترا Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra 1,099,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4) Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4) 1,039,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا ایکس زد Xperia XZ Sony Xperia XZ 1,829,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) سایمان دیجیتال آذربايجان شرقی امروز
سونی اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4) Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4) 1,175,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4) Xperia Z3 Plus (Z4) Sony Xperia Z3 Plus (Z4) 1,175,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,330,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,330,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,435,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,455,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 دوآل Xperia Z5 Dual Sony Xperia Z5 Dual 1,455,000     سریر سرویس اپل آمیتیس تهران امروز
سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium 1,585,000     دلتا همراه پرداز شرق(دلتوس) اپل آمیتیس تهران امروز
کمپانی MSI از کارت گرافیک GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X رونمایی کرد

کمپانی MSI از کارت گرافیک GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X رونمایی کرد

از کارت گرافیک GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X رونمایی کرد. این کارت در کارخانه اورکلاک شده و با خنک‌کننده‌ی آبی ساخت EK عرضه می‌شود.

 

روی بدنه‌ی این کارت گرافیک، طرح کمپانی EK Water Blocks نقش بسته و لوگوی EK و MSI هم روی آن حک شده است. پوشش این کارت نیز طراحی اختصاصی MSI است.

 

MSI GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X

 

در بخش پشتی این کارت دو درگاه HDMI 2.0، دو درگاه DisplayPort 1.4 و یک درگاه DVI-D به چشم می‌خورد.

 

در جدول زیر مشخصات کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X را در مقایسه با نسخه‌ی مرجع این کارت مشاهده می‌کنید:

 

اسم محصول نسخه مرجع GTX 1080 Ti GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X

معماری پاسکال پاسکال

لیتوگرافی ۱۶ نانومتری ۱۶ نانومتری

تعداد هسته‌ی پردازشی ۳۵۸۴ ۳۵۸۴

نوع حافظه GDDR5X GDDR5X

فرکانس موثر ۱۱۰۰۸ مگاهرتز ۱۱۱۲۴ مگاهرتز

ظرفیت حافظه ۱۱ گیگابایت ۱۱ گیگابایت

باس رابط ۳۵۲ بیت ۳۵۲ بیت

فرکانس پایه ۱۴۸۰ مگاهرتز ۱۵۶۹ مگاهرتز

فرکانس در حالت بوست ۱۵۸۲ مگاهرتز ۱۶۸۳ مگاهرتز

توان حرارتی ۲۵۰ وات ۲۵۰ وات

رابط برق یک عدد ۸ پین و یک عدد ۶ پین دو عدد ۸ پین

رابط اتصال PCIe 3.0 PCIe 3.0

در حال حاضر کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk EK X ب

گلکسیs7موفق ترین گوشی سامسونگ

گلکسیs7موفق ترین گوشی سامسونگ

بی‌تردید گلکسی اس 7 یک گوشی تمام‌عیار و کامل در رده‌ی محصولات پرچم‌دار بود که به‌خوبی توانست سال گذشته حتی با وجود مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7، موقعیت سامسونگ را در بازارهای جهانی حفظ کند. چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در مجموع توانسته است بیش از ۵۵ میلیون دستگاه گلکسی اس 7 و اس 7 اج بفروشد. به‌تازگی نیز گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن، گلکسی اس 7 محبوب‌ترین گوشی این غول کره‌ای در دنیا است.

 

ساینتی‌مویابل، یکی از کمپانی‌های تبلیغاتی معروف، گزارشی از بازار موبایل برای سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی منتشر کرده مبنی بر اینکه بیشترین فعالیت وب‌گردی با موبایل به‌وسیله‌ی گلکسی اس 7 سامسونگ انجام شده است.

هواوی  خدماتvpn راگوشیp10درایران پیاده کرده

هواوی خدماتvpn راگوشیp10درایران پیاده کرده

سرویس VIP هواوی برای گوشی‌های P10 و P10 plus، مشمول ۱۸ ماه گارانتی و ۳ ماه گارانتی تعمیرات شکستگی و آب‌خوردگی صفحه نمایش می‌شود.

 

این طرح شامل تعمیر صفحه نمایش دستگاه در صورت شکستن یا آسیب دیدن بر اثر سقوط، ضربه یا هر آسیب دیگر فیزیکی است.

 

البته این سرویس فقط شامل گزارش‌های ثبت‌شده در مدت‌زمان ۳ ماه از تاریخ فعال‌سازی گوشی می‌شود و برای هر دستگاه فقط یک‌ بار قابل استفاده است.

برنامهAllPassرایگان شدبرای ایفون

برنامهAllPassرایگان شدبرای ایفون

 

AllPass Pro اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای ذخیره‌ی رمزهای عبور شما است که با محیطی بسیار جذاب و امنیتی بسیار بالا طراحی و منتشر شده است. این اپ که با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حال حاضر رایگان است. در AllPass Pro شما می‌توانید به‌صورت دسته‌بندی‌شده اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و به لطف رمزگذاری قدرتمند آن، از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید. محدودیتی در تعداد رمزهای وارده وجود ندارد و اطلاعات شما به‌صورت خودکار با iCloud سینک خواهد شد. این اپلیکیشن ۶ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

برنامهEpicaبرای ایفون رایگان شد

برنامهEpicaبرای ایفون رایگان شد

 

Epica Pro برنامه‌ای بسیار جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده جذاب و خلاقانه‌ای ثبت کنید. کافی است به اسکرین‌شات بالا نگاه کنید تا قابلیت‌ها و افکت‌هایی را مشاهده کنید که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر از عکاسی ساده یا حتی از فیلترهای یکنواخت MSQRD خسته شده‌اید..

بزنامهFliptasticبرای ایفون رایگان شد..

بزنامهFliptasticبرای ایفون رایگان شد..

 

Fliptastic Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

 

 

Fliptastic Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید اسلایدشو‌های جذاب و حرفه‌ای تهیه کنید. اسلایدشوها یکی از مواردی هستند که در طول سال‌هایی که از ابداع آن گذشته است هرگز دچار افول نشده‌اند و همچنان به عنوان یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای ارائه‌ی یک گزارش تصویری یا تهیه‌ی یک آلبوم ویدیویی از عکس‌های خانوادگی محسوب می‌شوند. توسط Fliptastic Pro می‌توانید تا ۱۰۰ عکس مختلف را برای اسلایدشوی خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس‌ها، ابزارهای مختلفی برای ویرایش تصویر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در 

شرکت اپل شما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ آیفون ۸ در ماه آینده معرفی می‌شود!

شرکت اپل شما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ آیفون ۸ در ماه آینده معرفی می‌شود!

 

آیفون 8

 

پس از انتشار چندین گزارش مختلف مبنی بر معرفی آیفون پرچم‌دار جدید اپل در ماه نوامبر، یک گزارش جدید با استناد به نتایج مالی اخیر کوپرتینویی‌ها به معرفی آیفون ۸ در ماه ژوئن (نیمه خرداد) اشاره داشته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت  بی ام اس همراه باشید.

اپدیت، فلش،بکاپ گوشی اندروید

ابتدا نرم افزارOdin را باز کنید ، گوشی خود را در حالت Downloading قرار دهید یعنی زمانی که گوشی خاموش است با ترکیب کلیدهای Volume Down + OK (Action) + Power گوشی را روشن کنید در صورتی که به شما پیغام تایید داده شد با استفاده از دکمه Volume UP آن را تایید و مراحل را ادامه دهید

آموزش فلش آندروید


سپس نرم افزار Odin را اجرا کرده و گوشی را به کامپیوتر خود وصل کنید با اتصال گوشی به کامپیوتر ID:COM به رنگ زرد یا آبی مشاهده می شود.

فلش آندروید با Odinحالا نوبت به معرفی ROM به Odin است فایل ROM تهیه شده را در صورت فشرده بودن ، Extract یا Unzip کنید ROMهایی که بصورت رسمی عرضه می شوند دارای دو نوع می باشند یا بصورت تک فایل و یا شامل چند فایل می باشند.

ROM هایی که حاوی یک فایل هستند :

 

کانال رسمی سایت

با سلام

 

شما میتوانید باعضویت در کانال رسمی ماازمطالب تکنولوژی روز دنیا.....بهره مندشویدوهمچنین اگرتعدادعضوهای کانال زیادشود ازخدمات ویژه ای بهرمندشوید

 

ادرس کانال:https://telegram.me/bms29

ناسا پرتاب نخستین مریخ نورد خود را به سال 2019 موکول کرد

 

سیستم پرتاب فضایی یا Space Launch System، موشک سنگینی که ناسا قصد دارد برای اعزام انسان ها به مریخ استفاده کند، تا سال2019 به فضا پرتاب نخواهد شد. مشکلات فنی پیشتر انجام این پروژه را نسبت به پیش بینی های کنگره به تعویق انداخته بود، اما اخیراناسا رسما تایید کرده است که نخستین پرواز این موشک بار دیگر از اواخر سال 2018 به زمانی نامعلوم در سال 2019 موکول می شود. در ادامه باما همراه باشید

 

یکی از مقامات ناسا این تاخیر را در نامه ای که به گزارش این سازمان به دفاتر دولتی ارسال شده بود اعلام کرده و نوشته است که این موشک احتمالا در زمان مقرر یعنی نوامبر 2018 به فضا پرتاب نخواهد شد. این پرتاب قرار است SLS و کپسول اوریون که به آن متصل می شود را مورد آزمایش قرار دهد. ناسا قرار است از کپسول اوریون به عنوان محل استقرار انسان هایی که به ماه و مریخ اعزام می شوند استفاده کند.

 

سپتامبر سال گذشته، تحلیلگران مستقل از احتمال تعویق برنامه زمانی اوریون و فراتر رفتن این پروژه از بودجه تعیین شده خبر دادند که یکی از دلایل تاخیر در پرتاب موشک به همراه این کپسول است. به گزارش SpaceNews، برای الحاق کپسول به موشک و کپسول خدمه پرواز 12 ماه زمان مورد نیاز است.

.....

 

آموزش بکاپ گرفتن با استفاده از برنامه Samsung Kies

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه Samsung Kies علاوه بر امکان نصب آپدیت از قابلیت بکاپ گرفتن محتوای دستگاه اندرویدی برند سامسونگ در کامپیوتر هم پشتیبانی می‌کند. نحوه انجام این عمل ممکن است در نسخه‌های مختلف برنامه نام برده شده کمی متفاوت باشد، اما روندی که در مجموع طی می‌شود یکسان و مشابه است. به منظور بکاپ گرفتن از محتوای دستگاه اندرویدی برند سامسونگ خود با استفاده از برنامه Samsung Kies به صورت زیر عمل کنید:

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

برنامه Samsung Kies را اجرا کنید. با استفاده از کابل USB گوشی برند سامسونگ خود را به کامپیوتر متصل کنید. در این شرایط در منوی سمت چپ برنامه کدی ارائه می‌شود که مربوط به شناسایی دستگاهتان است. بر روی آن کلیک کنید.

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

حال باید به تب با عنوان Backup or Restore بروید. ممکن است این تب با عنوان Import/Export هم مشخص شده باشد.

 

برای دانلود برنامه کلیک کنید

آموزش نصب آپدیت با استفاده از برنامهSamsung Kies

 

ابتدا قصد داریم که نحوه نصب آپدیت یا به روز رسانی فرمور از طریق برنامه Samsung Kies را به شما عزیزان آموزش دهیم. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت باید آخرین نسخه از برنامه Samsung Kies را دانلود و در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب نمایید. سپس این برنامه را اجرا کنید و دستگاه اندرویدی برند سامسونگ خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. در این شرایط پس از شناسایی دستگاه توسط سیستم عامل کامپیوترتان، برنامه Samsung Kies هم دستگاه اندرویدی برند سامسونگ شما را شناسایی می‌کند و در لیست سمت چپ برنامه Samsung Kies کد آن را مشاهده خواهید کرد. بر روی کد دستگاه اندرویدی خود کلیک کنید و سپس گزینه Firmware Upgrades را انتخاب نمایید.

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

 

 

فرزندان بیل گیتس تا سن 14 سالگی، حق استفاده از موبایل را نداشتند!

فرزندان بیل گیتس تا سن 14 سالگی، حق استفاده از موبایل را نداشتند!

 

فرزندان بیل گیتس تا سن 14 سالگی، حق استفاده از موبایل را نداشتند!

 

شاید عجیب و در عین حال غیرقابل باور به نظر برسد اما بیل گیتس، ثروتمندترین مرد روی کره زمین که بخش عمده ای از ثروت خود را از طریق نرم افزارها و کامپیوترها جمع آوری کرده است، استفاده از گوشی های هوشمند را برای کودکان خود تا رسیدن به دوران نوجوانی ممنوع می کرد

بازیfaarcryراباقیمت 1000تومن بخریدتخفیف ویژه

FFF
FFF
بازی جذابFARCRY5PRIMAL5

قیمت :۱,۰۰۰ ریال

جزییات محصول <ul><li> بازی جذاب UBISOFTکه طرفداران بسیارخوبی کسب کرده است که دارای گرافیک قوی است</li><li><br></li></u

گوشی پرچمدار HTC U 11 در ۵ رنگ متفاوت رونمایی می شود

گوشی پرچمدار HTC U 11 در ۵ رنگ متفاوت رونمایی می شود

 

گوشی پرچمدار HTC Ocean جدید که با نام برند U شناخته می شود، سر انجام به صورت رسمی HTC U 11 نام گرفته و در اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد.

 

به گزارش کلیک، این تنها گوشی شرکت HTC است که از اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده می کند، به همین جهت، آن ها باید در ساخت محصول خود نهایت دقت را به کار برده و ضمن ارائه بهترین کیفیت، مجموعه ای از قابلیت های مختلف را برای رقابت با LG G6 و گلکسی S8 در آن بگنجانند.

گوشی هوشمند HTC U 11 در ۵ مدل رنگارنگ عرضه شده و ممکن است جک هدفون نداشته باشد

با A9 آشنا شوید؛ دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

با A9 آشنا شوید؛ دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

 

با A9 آشنا شوید؛ دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

 

کمپانی سونی در بسیاری از بازارهای جهان اعم از گوشی، تبلت، تلویزیون، کنسول بازی و غیره حضور دارد که در این بین، کسب و کار دوربین های عکاسی این شرکت از محبوبیت خاصی نزد علاقه‌مندان برخوردار است. حال این شرکت، اخیراً عضوی جدید تحت عنوان A9 را به خانواده دوربین های عکاسی فول فریم بدون آینه خود اضافه کرد که در ادامه قصد داریم به این محصول جدید بپردازیم. باتک شات همراه باشید.

 

این دوربین عکاسی قدرتمند به گونه ای طراحی شده است که به گفته مسئولین سونی، می تواند تهدیدی جدی برای محصولات شرکت هایی همچون کانن و نیکون که هم اکنون به عنوان بزرگان بازار دوربین های عکاسی جهان محسوب می شوند، باشد.

بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

 
مرور صفحات در حالت آفلاین اینستاگرام

به تازگی خبر خوشی برای طرفداران شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است. بر اساس این خبر کاربران اینستاگرام از این به بعد با قطع شدن اتصال اینترنت خود چندان به مشکل نخواهند خورد

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی

طاهری گفت: جشن قهرمانی که از سوی باشگاه پرسپولیس برگزار می شود را بر سر مزار هادی نوروزی برگزار می کنیم.
 

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس

علی اکبر طاهری گفت:قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی 

قلعه نویی مچ منصوریان راخوابوند

قلعه نویی مچ منصوریان راخوابوند

هشتم لیگ برتر7 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تراکتورسازی رو در روی استقلال قرار گرفت. این بازی اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و به نوعی جنگ نایب قهرمانی به حساب می‌آید. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروزاه یکدیگر ایجاد نکردند. نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه دوم هم چنگی به دل نمی‌زد و دو بازی پایاپای تا دقایق پایانی پیش رفت اما محمد ابراهیمی، اف 14 تراکتوری‌ها در دقیقه 87 دروازه استقلال را باز کرد تا تراکتور برنده این بازی مهم شود و رتبه دوم را از استقلال پس بگیرد. تراکتورسازی با این برد 53 امتیازی شد و استقلال 51 امتیازی باقی ماند

فیلم سینمایی «دم سرد» به سیاتل آمریکا می رود

فیلم سینمایی «دم سرد» به سیاتل آمریکا می رود

به گزارش دنیای سینما، فستیوال سیاتل از تاریخ ۴ تا ۱۴ ماه می سال ٢٠١٧ (۱۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه) در شهر سیاتل ایالت واشنگتن برگزار می شود و فیلم سینمایی «دم سرد» ساخته عباس رزیجی به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این فستیوال نمایش داده می شود.

 

الکس آمین منتقد سینمایی نویس آمریکا در تاره ترین نوشته اش «دم سرد» را موجی جدید و تکان دهنده برای فستیوال های آمریکا برشمرد و حضور این فیلم اروپایی پسند را در چندین فستیوال معتبر آمریکایی در چند ماه نخست سال ٢٠١٧ دلیلی بر قابلیت های هنری و کیفیت بین المللی این فیلم دانست.

 

«دم سرد» در هفته پیش برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارسال گردیده و با دریافت پروانه نمایش مقدمات اکران داخلی اش فراهم می گردد.

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24665