معرفی بازی موبایل Inside

معرفی بازی موبایل Inside

معرفی بازی موبایل Inside

بازی Inside، یکی از بهترین آثار پلتفرمر ماجراجوی، بالاخره راه خود را برای انتشار روی موبایل باز کرد. با معرفی این اثر خارق‌العاده همراه ما باشید.

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

 
آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی

امکان ایجاد ماشین مجازی در ویندوز ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض و با استفاده از Hyper-V وجود دارد. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟

کانال دلدادگان تدبیر امید

کانال دلدادگان تدبیر امید

سلام خدمت بینندگان عزیز

 

اگر پیشرفت کشور وحق حقوقت رامیخواهی نامردی عضو این کانال نشی لطفا عضوش شو که حداقل بدونی چه حق حقوقی داری اما داره پایمال میشه. وبدونی که چه جوری بتونی حق حقوقت راپس بگیری.

 

لینک کانال

 

t.m/rouhanikhabar

 

آیفون X ارزان شد؛ نسخه ۶۴ گیگابایتی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

آیفون X ارزان شد؛ نسخه ۶۴ گیگابایتی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

 

درحالی‌که آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار شد، اکنون قیمت این گوشی پس از گذشت چند روز با کاهش چشمگیری روبه‌رو شده است.

اپلیکیشن های سودمند عکس برای مسافرها

اپلیکیشن های سودمند عکس برای مسافرها

 

اگر نمی‌توانید در تمام شرایط از دوربین عکاسی حرفه‌ای استفاده کنید یا برای حمل آن مشکل دارید، می‌توانید با استفاده از چند اپلیکیشن، گوشی هوشمند خود را به ابزاری خوب و کارآمد برای ثبت عکس‌ مناسب تبدیل کنید.

عکاس‌ها برای انتخاب ابزار مناسب برای سفر اهمیت زیادی قائل هستند. اما چرا نتوانید گوشی هوشمند خود را به‌خوبی برای عکاسی مجهز کنید؟ گذشته از این، ممکن است باتری دوربین DSLR شما به هر دلیلی خالی شود یا شانه‌های شما از شدت سنگینی کیف دوربین خسته شوند.

آیفون 10 چه تفاوتی با آیفون 8 و آیفون 8‌ پلاس دارد

آیفون 10 چه تفاوتی با آیفون 8 و آیفون 8‌ پلاس داردهنگامی که شرکت اپل در مراسم روز گذشته‌ی خود از آیفون‌‌های جدید رونمایی می‌کرد، همه چیز ساده به نظر می‌رسید. آیفون ۱۰ شگفتی مراسم بود و همه‌ی حضار از معرفی آن هیجان زده بودند. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس هم صرفا نسخه‌ی بهبودیافته‌ی جزئی آيفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بودند. دو آیفون بهبودیافته برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌ی هنگفت آیفون X را ندارند، در نظر گرفته شده است؛ اما این لزوما تمام حقیقت نیست.

 

قیمت و رنگ پرچمداران جدید سونی فاش شد

 

فروشگاه اینترنتی لهستانی Komp.Tech، قیمت و رنگ گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی سونی را مشخص کرد. این دو گوشیG8341 و G8441 نام دارند.

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

کمپانی HMD به‌عنوان مالک برند نوکیا، تفاهم‌نامه‌‌‌ای برای همکاری با زایس امضا کرده است.

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

به نظر می‌رسد نبرد بر سر مرورگرها دوباره آغاز شده باشد. کمپانی اپل این بار آن دسته از کاربران مک را هدف قرار داده است که به‌جای مرورگر پیش‌فرض سافاری برای سیستم عامل مک، از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنند.

اپل روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری زمانی را برای ارائه‌ی برخی توضیحات در مورد بهبودهای ایجادشده در آخرین نسخه‌ی سافاری برای مک اختصاص داده است. این بهبودها شامل یک سیستم بلاک‌کننده‌ی ردگیری تبلیغات، جلوگیری و متوقف ساختن پخش خودکار و پیش‌فرض ویدئوها و برخی از تقویت‌های دیگر در عملکردهای اصلی برنامه می‌شوند. کریگ فدریگی، نایب‌رئیس ارشد اپل در بخش مهندسی نرم‌افزار، در کنفرانس سالانه‌ی اپل اعلام کرد که عملکرد بخش جاوا اسکریپت مرورگر سافاری در قیاس با مرورگرهای کروم به میزان ۸۰ درصد بهتر خواهد بود. گفتنی است که عملکرد جاوا اسکریپت در واقع تعیین‌کننده‌ی بخش عظیمی از سرعت کلی یک مرورگر است.

ایرانسل اینترنت5gراتا۴سال دیگر ارئه میدهد

ایرانسل اینترنت5gراتا۴سال دیگر ارئه میدهد

مدیرکل توسعه محصول ایرانسل، پس از پایان کنفرانس خبری این شرکت و در جریان بخش پرسش و پاسخ، اعلام کرد که ایرانسل با وجود محدودیت‌های راه‌اندازی اینترنت 5G در کشور، ارائه‌ی خدمات مبتنی بر این فناوری را وظیفه‌ی خود می‌داند و نسل پنجم اینترنت همراه را طی ۴ تا ۵ سال آینده در کشور راه‌اندازی خواهد کرد.

همه اپلکیشن ها امن نیستند

همه اپلکیشن ها امن نیستند

کارشناسان حوزه فضای مجازی هشدار دادند که کاربران باید فقط برنامه‌ها و نرم افزارهای لازم و کاربردی را دریافت و تنها به نمونه‌های رسمی موجود در سایت‌های معتبر اعتماد کنند.

شارژ موبایل شما تمام نمیشود

شارژ موبایل شما تمام نمیشود

همان داستان آشنای همیشگی: «باتری‌ها به دردسری در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند.»

از طرفی، پیشرفت فناوری در صنایع مختلف حوزه فناوری اطلاعات سرعت سرسام‌آوری یافته است و باتری‌های نیز نیازمند یک پیشرفت اساسی هستند تا قادر باشند نیازهای جدید را پوشش دهند. تاکنون، تلاش‌های زیادی برای متحول ساختن باتری‌ها انجام شده که هیچ کدام به نتیجه واقعی نرسیده‌اند و برخی نیز در حال توسعه هستند..

 

همچنان سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشیه

همچنان سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشیه

سامسونگ توانست با عرضه‌ی ۸۰ میلیون دستگاه گوشی موبایل در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، رتبه‌ی اول در فهرست بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه را حفظ کند

دولت همان۱۰ریال هزینه پیامک را دریافت میکند...

دولت همان۱۰ریال هزینه پیامک را دریافت میکند...

با وجود مخالفت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، واریز ۱۰ ریال به ازای هر پیامک به حساب دولت، هنوز ادامه دارد

یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

سوزان وویجیسکی پنجشنبه‌ی گذشته آمار جدیدی در رابطه با وضعیت کاربران یوتیوب و همچنین به‌روزرسانی‌های جدید این سرویس ارائه کرد. بر اساس اطلاعات جدید ارائه‌شده، یوتیوب ماهیانه بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر لاگین شده را میزبانی می‌کند. کاربران یوتیوب به‌صورت متوسط روزانه بیش از یک ساعت محتوای ویدیویی را تنها از طریق موبایل تماشا می‌کنند. داشتن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر لاگین شده در ماه به این معنی است که از هر ۵ نفر جمعیت کره‌ی زمین یک نفر عضو سرویس یوتیوب است و به‌صورت ماهانه از این سرویس استفاده می‌کند. این مقام مسئول علاوه بر اطلاعات ارائه‌شده در مورد کاربران یوتیوب، در مورد سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های یوتیوب نیز اطلاعاتی ارائه کرد. بر اساس این اطلاعات، یوتیوب رد در آینده‌ی نزدیک محتوای تلویزیونی بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

از جمله‌ی مهم‌ترین وظایف ما نمایش ویدیوهای کاربران در بهترین حالت ممکن است. مهم نیست کاربران با چه فرمتی اقدام به ثبت ویدیو کنند. چه اهمیتی دارد که ویدیو به‌صورت افقی یا عمودی، با دوربین گوشی یا دوربین DSLR ضبط شده باشد؟

در هفته‌های آینده، اپلیکیشن موبایل یوتیوب به‌صورت خودکار با سایزی که کاربران ویدیویی ضبط کرده باشند، هماهنگ خواهد شد و حتی می‌توان نحوه‌ی نمایش ویدیو را انتخاب کرد. برای مثال در صورتی که ویدیو به‌صورت افقی یا عمودی ضبط شده و حتی کادربندی آن به‌صورت مربع باشد، اپلیکیشن یوتیوب خود را با حالت نمایش ویدیو تطبیق خواهد داد.

سرویس پریمیوم یوتیوب تی‌وی که ابتدای سال جاری میلادی آغاز به کار کرد استه، در هفته‌های آینده فعالیت خود را به شهرهای جدیدی در داخل ایالات متحده‌ی آمریکا گسترش خواهد داد.

وویجیسکی همچنین به این نکته اشاره کرده است که دو تیم یوتیوب و دی‌دریم در حال همکاری با هم هستند تا فرمت جدیدی برای ثبت ویدیوهای واقعیت مجازی با عنوان VR180 ایجاد کنند. با استفاده از فرمت جدید، این امکان برای کاربران فراهم می‌شود تا با هزینه‌ی بسیار کمتری که مربوط به تهیه‌ی تجهیزات نظیر دوربین است، اقدام به ثبت ویدیوی واقعیت افزوده کنند. یوتیوب برای ثبت ویدیوی واقعیت مجازی در حال همکاری با کمپانی ال‌جی، Yi و لنوو در کنار شمار دیگری از کمپانی‌ها است تا دوربین‌های VR180 جدیدی تولید کنند که هزینه‌ای برابر دوربین‌های کامپکت ارزان‌قیمت داشته باشد.

آیا اچ‌ تی‌ سی یو 11 می‌تواند سازنده‌اش را نجات دهد؟

آیا اچ‌ تی‌ سی یو 11 می‌تواند سازنده‌اش را نجات دهد؟

اچ‌تی‌سی 10 نیز پرچم‌دار قابل احترامی بود و می‌توان اچ‌تی‌سی یو 11 را ادامه‌دهنده‌ای خلف برای محصول رده‌بالای این کمپانی دانست. بدنه‌ی براق و درخشان، زیبایی خاص، رنگ‌بندی جذاب، فریم حساس به فشار و قابلیت‌های کاربردی در کنار مشخصات فنی قدرتمند باعث می‌شوند یو 11 بسیاری از نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند. اما به نظر می‌رسد با وجود رقبا و پرچم‌دارانی سرسخت، همچنان اچ‌تی‌سی راهی طولانی به سمت موفقیت دارد.

تبلیغ در سایت و فروش سایت

کسانی که دوست دارند امار بازدید وبلاگ یاسایت شان بالا بره یا تبلیغ کانالی محصولی.......میتوانید از طریق این سایت انجام دهید این هم سایت هستش به ادرسbms20.irهم به ادرسbms20.loxblog.comکه باززدید روزانش بالای1200هستش.

قیمت ها

 

روزانه با2/000تومن 

 

هفته ای12/000تومن

 

ماهی41/000تومن

 

دوماهی 79/000تومن

 

سه ماهه 89/000تومن

 

چهارماه99/000تومن

 

پنج ماه 110/000تومن

 

شش ماه120/000 تومن

 

یکساله200/000تومن

 

شماره تماس09130961901

 

 

 

کسانی که دوستدارند این سایتا بخرند باپیشرفت روز افزونش و قیمت 1ملییون به فروش میرسد و کسانی که میخواهند قسطی بدهندقسط اول با600/000

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

 بدون شک گلکسی نوت ۸ را باید محصول بعدی سامسونگ در حوزه‌ی موبایل خواند که تمرکز اصلی این کمپانی کره‌ای را به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود همچون همیشه در روزهای منتهی به پاییز شاهد رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هوشمند باشیم. گزارش جدید منتشرشده در رابطه با این گوشی هوشمند نشان از این دارد که سامسونگ در نظر دارد گلکسی نوت ۸ را اواخر سپتامبر سال جاری با برچسب قیمت ۹۹۹ یورویی معرفی کند. از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای این گوشی باید به نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ همچون گوشی‌های سری گلکسی اس جدید اشاره کرد.

سامسونگ در گلکسی اس ۸ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده کرده است؛ از این‌رو کره‌ای‌ها تصمیم‌ گرفته‌اند با افزایش جزئی سایز نمایشگر گلکسی نوت ۸ وجه تمایزی هرچند جزئی با گلکسی اس ۸ پلاس ایجاد کنند. از دیگر وجوه تمایز باید به استفاده از ماژول‌های سخت‌افزاری قوی‌تر در کنار دوربین دوگانه اشاره کرد. همچنین باید قلم S Pen را نام برد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های سری گلکسی نوت است.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ باید به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد؛ ضمنا حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی نیز با این گوشی همراه خواهد شد. گلکسی نوت ۸ با بهره‌گیری از رم ۶ گیگابایتی، دومین محصول این کمپانی کره‌ای پس از گلکسی سی ۹ خواهد بود که حافظه‌ی رم آن بیشتر از ۴ گیگابایت است.

گلکسی نوت ۸ همچنین اولین گوشی هوشمند کمپانی کره‌ای خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. بنا بر شنیده‌ها، هر دو سنسور دوربین دوگانه گلکسی نوت رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. ضمنا لنز هر دو دوربین نیز از سنسور لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ آرایشی افقی دارد و در سمت چپ فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در گلکسی نوت ۸ نیز سنسور اثر انگشت را هم‌ردیف با دوربین قرار خواهد داد؛ ولی این سنسور با فاصله‌ای بیشتر در سمت راست فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود نوت ۸ با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شود که نشان‌دهنده‌ی در نظر گرفتن ریسک‌های استفاده از باتری بزرگ‌تر و مشکلاتی است که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد.

در مورد S Pen سامسونگ استفاده از این قلم را با تغییرات در قابلیت مالتی‌تسکینگ بهبود بخشیده است؛ به‌طوری‌که امکان ترجمه‌ی کامل یک جمله از طریق تبدیل واحدهای پولی بسیار بهبود پیدا کرده است. حتی در گلکسی اس ۸ می‌توان یادداشت‌های اضافه‌شده در حالت Always on Display را پین کرد.

گلکسی نوت ۸ از داک DeX سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به قیمت ۹۹۹ یورویی اعلام‌شده برای گلکسی نوت ۸، انتظار می‌رود این گوشی برچسب قیمتی بالاتر از ۹۰۰ دلار داشته باشد؛ چراکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت‌های ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو، به قیمت ۷۲۵ و ۸۲۵ دلار در قالب نسخه‌های آنلاک در اختیار کاربران قرار گرفتند. گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد؛ این بازی برای سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

همچنین در ادامه گفته شد که این بازی تا پایان سالی جاری میلادی عرضه خواهد شد و یک بازی مبارزه‌ای نقش آفرینی خواهد بود.

 

 

 

اپلیکیشن جوشن کبیر + ترجمه و صوت (اندروید)

 

 

اپلیکیشن «جوشن کبیر» برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به لطف آن می‌توانید دعای جوشن کبیر را به‌صورت متنی و صوتی و به همراه ترجمه‌ی فارسی در اختیار داشته باشید. اگر در این ۳ شب قصد دارید دعای جوشن کبیر را بخوانید، می‌توانید با نصب این برنامه، این دعا را به بهترین شکل در اختیار داشته باشید. محیط برنامه به شکل بسیار جالبی با حال و هوای شب‌های قدر عجین شده است و با استفاده از تم آسمان و سوسوی ستارگان، فضایی آرامش‌بخش را برای خواندن این دعا به وجود آورده است. در این برنامه دعای جوشن کبیر به‌صورت فراز به فراز به نمایش گذاشته خواهد شد که نکته‌ی جالب آن، ترجمه‌ی فارسی خط به خط آن است؛ به‌طوری که می‌توانید با خواندن

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت)

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت) - زوم اپ

اپلیکیشن‌هایی که در گوشی خود نصب می‌کنید، در پس‌زمینه‌ی گوشی به فعالیت‌های مختلفی مشغول هستند. برای مثال اپلیکیشن گالری عکس QuickPic، حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، در بخش Running Service اندروید با دو فعالیت CloudService و SyncService حضور دارد که به بخش آنلاین برنامه و فضای ابری آن مربوط می‌شود. این در حالی است که اکثر کاربران QuickPic از این برنامه تنها برای نمایش عکس‌ها استفاده می‌کنند و نیازی به بخش فضای ابری آن ندارند و وجود این دو فعالیت در پس‌زمینه‌ی گوشی، نه‌تنها کاربردی برای این کاربران ندارد، بلکه باعث اشغال فضایی هرچند اندک از رم گوشی می‌شود. به لطف اپلیکیشن Disable Service می‌توانید بر تمام فعالیت‌های مربوط به یک اپلیکیشن نظارت داشته باشید و مواردی را که نیازی به آن‌ها ندارید، غیرفعال کنید. برای مثال می‌توانید تمامی سرویس‌های آنلاین QuickPic را غیرفعال کنید. با این کار ویژگی‌های آنلاین و فضای ابری برنامه به‌طور کامل از دسترس خارج می‌شوند؛ اما همچنان قادر به استفاده از بخش گالری عکس این برنامه خواهید بود.

 

معرفی بازی موبایل Ankora

معرفی بازی موبایل Ankora

اگر از جمله دنبال‌کنندگان بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، می‌دانید که مدتی قبل بازی زیبایی را با نام Deiland معرفی کرده بودیم. در این بازی با آرکو، یکی از شاهزاده‌های منشاء جهان همراه بودیم تا در سیاره‌ای دورافتاده، با ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع، در کنار گذران زندگی با مهاجمان به صورت تن به تن به مبارزه بپردازیم. در آن هنگام، استودیوی چی بیگ، توسعه‌دهنده این بازی توانسته بود با ساخت جهانی سه بعدی، ماجراجویی متفاوتی را ارائه دهد. اکنون اما مدتی از انتشار بازی Deiland گذشته و این بار این ناشر، محصول جدیدی را با نام Ankora منتشر کرده است.

 

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش - زوم اپ

 

در اکثر شغل‌های امروزی، شخص، تحرک بسیار کمی دارد که این موضوع به خصوص در شغل‌های پشت میزی، در کمترین حد ممکن قرار دارد. همین موضوع، یعنی تحرک کم می‌تواند باعث مشکلات بدنی بسیاری شود که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به خستگی و درد نواحی مختلف بدن اشاره کرد. احتمالا شما هم دردهایی همچون درد کمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه می‌کنید. شاید اولین راه‌حلی

 

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

 

واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که گفته می‌شود قصد دارد راهکار پرداخت موبایل خود را عرضه کند و اگر این امر محقق شود، هند اولین کشوری خواهد بود که می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

این خبر در پی انتشار فهرست فرصت‌های شغلی در سایت واتس‌اپ منتشر شده است که

 

چه انتظاراتی از مایکروسافت در E3 2017 داریم؟

 چه انتظاراتی از مایکروسافت در E3 2017 داریم؟

 

امسال برای ماکروسافت بسیار متفاوت‌تر از یکی دو سال اخیر است و به نوعی می‌توان گفت اگر در آن سنگ تمام نگذارد، باز همانند چند سال گذشته، سرنوشت امیدوار کننده‌ای در انتظارش نخواهد بود. دلایل زیادی وجود دارند که E3 سال ۲۰۱۷ را برای مایکروسافت بسیار حیاتی کرده‌اند و گیمرهای بسیار زیادی چشم به کنفرانس این کمپانی دوخته‌اند. اما چرا این کنفرانس برای مایکروسافت این قدر مهم تلقی می‌شود؟ خب، برجسته‌ترین نکته ماجرا این است که مایکروسافت می‌خواهد قدرتمند‌ترین کنسول بازی تاریخ صنعت گیم را معرفی کند! نکته از این برجسته‌تر نمی‌توان یافت! همه ما می‌دانیم که

بررسی شیائومی می 6

شیائومی می 6 / xiaomi mi 6

 

سال گذشته می ۵ با بهره‌گیری از بدنه‌‌ای با کیفیت، پردازنده‌‌ای قدرتمند، صفحه نمایش بسیار خوب و قیمت بسیار رقابتی، خود را به عنوان پرچمداری توانا و البته مقرون‌به‌صرفه به همگان شناساند؛ البته این گوشی به لحاظ فروش نیز به محصولی بسیار موفق بدل شد. این گوشی شاید اگر به دوربین توانمند‌تری مجهز شده بود، می‌توانست خود را حتی به عنوان بهترین گزینه در میان پرچمداران ۲۰۱۶ معرفی کند. اکنون شیائومی نسل جدید پرچمدار خود را با کسب تجربه‌‌ از گذشته، روانه‌ی بازار کرده است. شیائومی می ۶ از همان فرمول موفق می ۵ بهره می‌برد و تقریبا در تمامی بخش‌ها بهبود یافته است. البته نباید از افزایش قیمت این گوشی نسبت به نسل پیشین آن چشم‌پوشی کرد. در ادامه نگاهی عمیق به پرچمدار ۲۰۱۷ شیائومی خواهیم داشت.

گوشی شیائومی می ۶ را می‌توانید با قیمت ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ هزار تومان برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت و ۲ میلیون تومان برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت، از فروشگاه آی‌سی‌ موبایل خریداری کنید.

 

 

سامسونگ اولین گوشی تحت دوربین دوگانه بودن خودرا وارد بازار میکند

شاید اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ ۵۱۵ دلار قیمت داشته باشد

از مدت‌ها قبل در شایعات مختلف گفته‌ می‌شود گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند ساخت کمپانی سامسونگ خواهد بود که از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد. ولی در برخی از شایعه‌های اخیر پیش‌بینی شده است که شاید وضعیت به گونه‌ی دیگری باشد. اکنون اعلام شده که گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که در بخش پشتی آن از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. گزارش جدیدی که از طرف منابع چینی منتشر شده است نیز به این مورد اشاره دارد که قیمت اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه‌ی سامسونگ چقدر در نظر گرفته خواهد شد.

از چند هفته‌ قبل تاکنون، در گزارش‌های مختلف اعلام شده که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند جدید به نام گلکسی سی ۱۰ است. در این گزارش‌ها اشاره شده که گوشی مورد بحث احتمالا از دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد.

در این گزارش‌ها گفته‌ می‌شود که گلکسی سی ۱۰ احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی سی ۱۰ می‌توان به نمایشگر سوپرامولد با کیفیت فول‌اچ‌دی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

اکنون گفته می‌شود گلکسی سی ۱۰ در حال

 

پس از به روزرسانی iOS 10.3،چه اتفاقی برای iCloud، iTunes و App Store می افتد؟

پس از به روزرسانی iOS 10.3،چه اتفاقی برای iCloud، iTunes و App Store می افتد؟

اگر شما هم به دنبال آن هستید که بدانید پس از به روزرسانی سیستم عامل به نسخه iOS 10.3، آپشن های iCloud، iTunes و App store کجا می روند؟ به ادامه این مطلب توجه کنید.

کلیک، اپل پس از نسخه ۱۰٫۳ از iOS، آرایش برنامه ها را اندکی تغییر داده است – iCloud و iTunes و App Store به مکان های دیگر انتقال داده شده اند.
iOS 10.3 مجموعه ای از ویژگی های جدید را به کاربران آیفون و آی پد معرفی کرده است. اما شاید
 

مایکروسافت هنوز ایده‌ گوشی‌ و تبلت تاشو را دنبال می‌کند

مایکروسافت هنوز ایده‌ گوشی‌ و تبلت تاشو را دنبال می‌کندپتنت‌های اخیر مایکروسافت حاکی از آن هستند که ردموندی‌ها ایده‌ی گوشی‌ و تبلت‌ تاشو را هنوز هم دنبال می‌کنند.

 

 

ماه گذشته، منابع خبری از پتنت‌هایی رونمایی کردند که تمرکز اصلی‌ آن‌ها بر دستگاه‌های تاشو و قابل انعطاف بود. حال پتنت جدیدی از مایکروسافت توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا منتشر شده است که نشان‌ می‌دهد ردموندی‌ها هنوز ایده‌ی گوشی‌ و تبلت‌ تاشو را دنبال می‌کنند. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، با استفاده از آهنربا و لولا می‌توان دستگاه را باز و بسته کرد.

پتنت تاشو

تیم توسعه‌ی سخت‌افزاری سرفیس ممکن است از این ایده‌ها و پتنت‌ها برای محصولات خود استفاده کند؛ البته این امکان نیز وجود دارد که ردموندی‌ها حق استفاده از این پتنت‌ها را در اختیار شرکای خود بگذارند. یکی دیگر از پتنت‌های مرتبط با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر که اخیرا منتشر شده است، یک نمایشگر نواری را نشان می‌دهد؛ در این پتنت که به سامسونگ تعلق دارد صفحه‌نمایش دستگاه دور اجزای غلتک‌شکلی می‌پیچد.

هواوی گوشی نواوگ ونواپلاس رامعرفی کرد

هواوی گوشی نواوگ ونواپلاس رامعرفی کرد

نوا ۲ و نوا ۲ پلاس اکنون از نظر طراحی شباهت بیشتری به گوشی‌های سری پی هواوی هستند و هر دو از دوربین دوگانه بهره می‌برند. پنل پشت گوشی به طور کامل تغییر کرده است. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد و ظاهر گرد آن نسبت به نسل قبل متفاوت است. نوا ۲ و نوا ۲ پلاس در رنگ‌های آبی جوّی، سبز چمنی، طلایی، مشکی آبسیدین و رز گلد روانه بازار می‌شوند.

 

علاوه بر طراحی، شباهت‌های زیادی بین نوا ۲ و نوا ۲ پلاس وجود دارد. هر دو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نمایشگر هر دو از نوع ال‌سی‌دی LPTS با رزولوشن 1080p است، اما اندازه نمایشگر آن‌ها با هم تفاوت دارد. نوا ۲ به نمایشگر ۵ اینچی و نوا ۲ پلاس به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز است. دوربین دوگانه از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است که قابلیت‌های زوم اپتیکال و حالت پرتره نیز دارند.

 

هر دو گوشی دارای نمایشگر ۲.۵ بعدی خمیده و بدنه فلزی هستند. نوا ۲ از باتری ۲۹۵۰ میلی‌آمپری و نوا ۲ پلاس ۳۳۴۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. سیستم عامل هر دو اندروید نوقا است. فروش هر دو از ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ شروع می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را پیش‌خرید کنید.

 

هواوی تصمیم گرفته است چیپست هشت هسته‌ای Kirin 659 خود را جایگزین پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ نسل پیش کند. نوا ۲ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۶۵ دلار قیمت دارد. نوا ۲ پلاس با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، برچسب قیمت ۴۲۰ دلار دارد. حافظه داخلی هر دو را می‌توانید با کارت حافظه تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

 

 

دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد

با اتمام مدت سربازی محمد رضا اخباری در تیم تراکتور سازی تبریز این بازیکن که یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارد باید به این تیم بازگردد.

دروازه بان فصل آینده تیم پرسپولیس مشخص شد


این درحالی است که اخباری کارت پایان خدمت خود را هم از مسولان نظام وظیفه دریافت کرده و دیگر نمی تواند در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود.
از طرفی دایی اعلام کرده که در هر شرایطی اخباری را می خواهد و به هیچ تیمی نخواهد داد چون سال گذشته ضربه زیادی از نبود دروازه بان در تیم نفت تهران خورد و به همین خاطر نمی خواهد اشتباه سال گذشته را تکرار کند.
شنیده ها حاکی از آن است که اخباری دوست دارد در صورتی که بیرانوند از پرسپولیس جدا شد به این تیم ملحق شود و به احتمال فراوان این دروازه بان ملی پوش که تا سال 1400 با سرخپوشان قرارداد دارد به صورت توافقی جدا شود و با این حساب می توان اخباری را دروازه بان بعدی پرسپولیس دانست.

۳۹/۹ میلیون دستگاه اندرویدی فعال کافه‌بازاری در سال ۹۵

۳۹/۹ میلیون دستگاه اندرویدی فعال کافه‌بازاری در سال ۹۵

کافه‌بازار آمار مربوط به بازار اپلیکیشن‌های خود در سال ۱۳۹۵ را منتشر کرد که بر این اساس مجموعاً ۳۹/۹ میلیون دستگاه اندرویدی در این اپلیکیشن برای نصب برنامه‌ها فعال بوده‌اند. بر اساس این آمار، در ماه اسفند ۶/۲۳ میلیون دستگاه فعال در کافه‌بازار وجود داشته است. بیشترین میزان دستگاه‌های فعال در یک زمان به ۳۳ میلیون عدد در سال ۱۳۹۵ رسیده است.

در سال ۹۵ صفحه‌های بازار ۴/۸ میلیارد بار باز شده‌اند که ۱/۴ میلیارد بار نصب یا به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها را در بر داشته است. ۲۱ هزار و ۵۰۰ توسعه دهنده‌ در سال ۹۵ در این فروشگاه اپلیکیشن فعال بوده‌اند و ۱۰ هزار و ۴۵۱ تیم توسعه‌دهنده در این سال توانسته‌اند کسب درآمد کنند. ۱۱۱ هزار و ۶۰۰ اپلیکیشن تا پایان سال ۹۵ در فروشگاه اپلیکیشن بازار بارگزاری شده‌اند که ۹۰ درصد این اپلیکیشن‌ها یعنی ۱۰۰ هزار و ۴۴۰ برنامه ایرانی است.

میزان درآمد توسعه‌دهندگانی که با کافه‌بازار فعالیت داشته‌اند تا پایان سال ۹۵ به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است. تنها در

با گوگل الو از سلفی خود استیکر کارتونی بسازید

با گوگل الو از سلفی خود استیکر کارتونی بسازید

با وجود این‌که گوگل بسیار بزرگ و موفق است، اما اموجی‌ و آواتار در سرویس‌های گوگل برخلاف سرویس‌هایی مانند «میس» شرکت نینتندو و «بیت‌اموجی» اسنپ‌چت قابل شخصی‌سازی نیست. اما گوگل راه متفاوتی انتخاب کرده است.

گوگل تصمیم گرفته است با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین و شبکه‌های عصبی و انتقال ویژگی‌های صورت کاربر به طراحی‌های پویانمایی شده‌ای که با هنرمندی لامار آبرامز طراحی شده است، به شیوه‌ای خلاقانه آواتار و اموجی طراحی کند. البته کاربر می‌تواند این طراحی‌ها را بیشتر مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کند. محصول نهایی، تعداد زیادی استیکر متنوع کارتونی و جذاب خواهد بود که می‌توان از آن‌ها در آینده در چت‌های پیام‌رسان الو استفاده کرد.

قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 مشخص شد

قیمت و زمان عرضه اچ تی سی یو 11 مشخص شد

اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که اچ‌تی‌سی یو 11 نام دارد، از نظر قدرت سخت‌افزاری به‌مراتب قدرتمندتر از پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کمپانی تایوانی است.

در اچ‌تی‌سی یو ۱۱ از دوربینی استفاده شده است که توانسته با کسب امتیاز ۹۰ در جایگاه نخست لیست DxOMark قرار گیرد. از نظر سخت‌افزاری، در یو ۱۱ از تراشه اسنپدراگون 835، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2K و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است.

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه اول مجهز به حافظه رم ۴ گیگابایتی و نسخه دوم مجهز به حافظه ۶ گیگابایتی است.

از نظر قیمت، نسخه‌ای که مجهز به ۴ گیگابایت است در آمریکا به قیمت ۶۵۰ دلار، در اروپا به قیمت ۷۵۰ یورو و در انگلستان به قیمت ۶۵۰ پوند عرضه خواهد شد. زمان عرضه پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به بازار، ۱۹ خرداد اعلام شده است. متأسفانه هنوز در مورد قیمت نسخه‌ای از اچ‌تی‌سی یو ۱۱ که از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است، اطلاعی در دست نیست. همچنین باید بدانید که اچ‌تی‌سی یو 11، ماه آینده به بازار ایران خواهد آمد.

بررسی گوشی جی 6 ال جی

بررسی گوشی جی 6 ال جی

بررسی گوشی جی 6 ال جی

بررسی ال‌جی جی ۶، پرچم‌دار زیبا و متفاوت ال‌جی در سال ۲۰۱۷ که کره‌ای‌ها با آن به جمع سازندگان گوشی‌های هوشمند شیشه‌ای پیوسته‌اند.

شرکت ال‌جی طی سال‌های اخیر همواره زبان طراحی گوشی پرچم‌دار خود را دستخوش تغییر قرار داده است. از بدنه‌ی پلاستیکی جی ۳ گرفته تا بدنه‌ی فلزی جی ۵، همه‌ی این تغییرات نشان از آن دارند که ال‌جی به دنبال پیشرفت است؛ پیشرفتی که منجر به جلب نظر کاربران و در نهایت فروش بیشتر شود.

آیتونز بالاخره به فروشگاه ویندوز می آید

آیتونز بالاخره به فروشگاه ویندوز می آید

 

 

خبر جالبی که امروز پیرامون غنی‌تر شدن استور ویندوز ویندوز ۱۰ اعلام شد، همکاری اپل با مایکروسافت برای آوردن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اپلی به فروشگاه کمپانی رقیب است. در حال حاضر آیتونز یکی از پرجستجو‌ترین برنامه‌های ویندوز استور است که تاکنون در بین برنامه‌های این فروشگاه غایب بوده است.

گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون 7 اپل

گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون 7 اپل

در سال ۲۰۱۶، برزیل در صدر کشورهایی قرار داشت که برای خرید آیفون اپل در‌ آن باید مبلغ بالایی می‌پرداختید؛ اما در گزارش جدید دویچه بانک، کشور دیگری جایگزین برزیل شده است. البته در نظر داشته باشید که در گزارش سال گذشته دویچه بانک، قیمت آیفون ۶ ملاک مقایسه قرار گرفته بود و در گزارش امسال، قیمت آیفون ۷ به‌عنوان شاخص بررسی مطرح شده است.

آن‌طور که از این گزارش مشخص است، در حال حاضر برای خرید آیفون در کشور ترکیه باید هزینه‌ای بیشتر از آنچه در دیگر کشورها شاهد هستیم، پرداخت. در حال حاضر قیمت آیفون ۷ در کشور ترکیه، ۱.۵ برابر بیشتر از قیمت این گوشی محبوب در ایالات متحده آمریکا است.

در متن گزارش دویچه بانک این‌چنین می‌خوانیم:

ترکیب عواملی نظیر ناپایداری سیاسی در ترکیه و همچنین افزایش ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای جهانی، باعث افت ارزش لیره شده است. در نتیجه این امر، ترکیه در لیست گران‌ترین کشورها برای خرید آیفون، جایگزین برزیل شده و در مکان نخست قرار گرفته است.

البته برای خرید آیفون ۷ در کشور برزیل هم باید مبلغی تا ۳۷ درصد بیشتر از مبلغ خرید این محصول در بازار آمریکا بپردازید. برزیل در لیست گران‌ترین کشورها برای خرید آیفون در جایگاه دوم قرار گرفته و نام آمریکا به‌عنوان ارزان‌ترین کشور برای خرید آیفون اعلام شده است.

iPhone cost

لازم به ذکر است که این مقایسه بر مبنای قیمت‌هایی انجام شده که در وب‌سایت اپل درج شده است. سیاست‌های مالیاتی متفاوت در کشورهای مختلف باعث شده عواملی به‌جز نرخ برابری ارز در این گزارش لحاظ شود. در این بین، قیمت آیفون ۷ در کشور ایالات متحده آمریکا، بدون در نظر گرفتن مالیات فروش اعلام شده است. مالیات فروشی که در عمل توسط اکثر خریداران آمریکایی پرداخت می‌شود. در طرف مقابل، قیمت خرید آیفون در بازار بریتانیا، با در نظر گرفتن VAT یا همان مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد قیمت آیفون در بازار آمریکا، با توجه به در نظر نگرفتن مالیات، کمتر از آنچه در واقعیت شاهد هستیم اعلام شده است.

امامی فر: پرسپولیس باورنکردنی میبینم

امامی فر: پرسپولیس باورنکردنی میبینم

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار حساس تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان اصلی پرسپولیس استراحت کرده‌اند و انرژی بیشتری برای دیدار مقابل الوحده دارند که مطمئنم با تمام انگیزه مقابل این تیم ظاهر می‌شوند.


مشکل قطع اینترنت از اپراتورها

مشکل قطع اینترنت از اپراتورها

دیروز برخی از مشترکان همراه اول دچار مشکل در شبکه ارتباطی و اینترنت خود شدند و حتی در برخی وب‌سایت‌ها این ایراد را به همه‌ی اپراتورهای اینترنت تعمیم دادند و علت آن را انتخابات بیان کردند.

 

این اشکال در حالی رخ داد که دیگر اپراتورهای اینترنت ثابت و همراه با اختلال روبه‌رو نشدند.

 

محمدرضا فرنقی زاد مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با مشکل پیش‌آمده گفت: «هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت کشور رخ نداده و اشکال احتمالی مربوط به اپراتورها است.»

 

سخنگوی وزارت ارتباطات توضیح داد: «زیرساخت‌های 

اپل احتمالانتفلیکس راتصاحب می کند

اپل احتمالانتفلیکس راتصاحب می کند

بازوی تحقیقاتی سیتی‌بانک گزارشی منتشر کرده است که در آن به بررسی احتمالات در رابطه با تصاحب کمپانی‌هایی که می‌توانند توسط اپل تصاحب شوند، پرداخته است. در این گزارش نام نتفلیکس و تسلا نیز وجود دارد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، سیتی بانک پیش‌بینی کرده که احتمال اینکه اپل کمپانی نتفلیکس را تصاحب کند، نزدیک به ۴۰ درصد است. در مقابل، تسلا که زیر پرچم ایلان ماسک به فعالیت خود ادامه می‌دهد، با احتمالی ۵ درصدی برای تصاحب شدن توسط اپل در رتبه‌های پایین قرار گرفته است.

 

در لیست اعلام‌شده توسط سیتی بانک، گزینه‌های بسیار نام آشنایی وجود دارند که شامل سه رسانه‌ی بزرگ، سه

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24666