چگونه پخش زنده انجام دهیم در یوتیوب

چگونه پخش زنده انجام دهیم در یوتیوب

چگونه پخش زنده انجام دهیم در یوتیوب

یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش زنده داشتند که بیشتر از 10 هزار نفر آنها را دنبال می‌کردند. اما حالا گوگل تصمیم گرفته تا این عدد را کاهش دهد و از این پس همه کسانی که حداقل 1 هزار نفر دنبال کننده دارند می‌توانند پخش زنده در یوتیوب داشته باشند.

با توجه به اینکه امروز فیسبوک و پریسکوپ این سرویس را به سادگی در اختیار همه قرار داده‌اند اما یوتیوب کماکان فکر می‌کند که کاربران این اپلیکیشن را به رقبا ترجیح خواهند داد. احتمالا یکی از مهمترین دلایل آن استفاده از ویژگی سوپر چت است. ویژگی سوپر چت یوتیوب به کاربران امکان می‌دهد تا مبلغی پول پرداخت کنند تا کامنت آنها برای مدت مشخصی در بالای همه کامنت باقی بماند. این ویژگی علاوه بر جذابیت زیاد باعث درآمدزایی هم می‌شود.

البته گوگل به کسانی که کمتر از 10 هزار نفر دنبال کننده (subscriber) دارند اجازه این درآمدزایی را نمی‌دهد. البته امکان دارد این عدد هم تا مدتی دیگر کاهش پیدا کند. همین کاهش تعداد طرفداران برای پخش ویدئوی زنده باعث می‌شود تا شاهد این باشیم که میلیون‌ها نفر امکان این کار را پیدا کنند و از این پس شاهد پخش ویدئوهای زنده فراوانی باشیم

بازبان بدن ذهن مردم را بخوانید

بازبان بدن ذهن مردم را بخوانید

مهندسان آمریکایی نمونه اولیه هدفونی را رونمایی کرده اند که گفته می شود باعث افزایش تمرکز کاربر می شود.

اخبار علمي روز دنيا - افزایش تمرکز با استفاده ازهدفونبه گزارش روزنامه دیلی میل، به گفته این محققان هدفون Mindset فعالیت مغز را برای کسب حداکثر بهره وری ذهنی تجزیه و تحلیل می کند. این هدفون با استفاده از فناوری نوروفیدبک، سیگنال های الکتروانسفالوگرافی (فعالیت الکتریکی مغز) را اندازه می گیرد و به کاربران کمک می کند تا تمرکز پیدا کنند و زرنگ تر شوند.

این هدفون در قسمتی که بر روی سر قرار می گیرد دارای پنج حسگر است و از همان فناوری استفاده می کند که بیش از 50 سال در بیمارستان ها برای تصویربرداری از مغز و کارهای تشخیصی استفاده شده است.

 

انعطاف پذیری دوچرخه ها طرحی جالب برای امنیت دوچرخه ها

انعطاف پذیری دوچرخه ها طرحی جالب برای امنیت دوچرخه ها

معمولا داشتن یک قفل ویژه به منظور حفاظت از دوچرخه برای دوچرخه سواران حرفه‌ای یا کسانی که در شهر از دوچرخه استفاده می‌کنند، بسیار ضروری و مهم است. از این‌رو به تازگی دوچرخه‌ی جدیدی ساخته شده که علاوه بر دارا بودن سیستم قفل ویژه، از قابلیت انعطاف پذیری هم برخوردار شده است.

 

گلگسیs8مجهزبه تشخیص عنبیه چشم وامنیت اش از اثرانگشت بیشتر است

گلگسیs8مجهزبه تشخیص عنبیه چشم وامنیت اش از اثرانگشت بیشتر است

سامسونگ در طی رویداد Unpacked خود در ماه مارس اعلام کرد که دو گوشی‌هوشمند جدید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس این شرکت از سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم بهره می‌برند. همانطور که انتظار می‌رفت، در تبلیغات مربوط به بازاریابی این دو گوشی‌هوشمند گفته شده که امنیت این سیستم از فناوری تشخیص اثر انگشت بالاتر است. حال مشخص شده که سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم پرچمداران جدید سامسونگ حتی از فناوری تشخیص اثر انگشت اف‌بی‌آی هم امنیت بالاتری دارد.

 

وب‌سایت بیزنس اینسایدر در این مورد با مارک کلیفتون، مدیرعامل شرکتی که سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم گلکسی اس ۸ را ساخته گفتگویی انجام داده است. کلیفتون اعلام کرده که اف‌بی‌آی از ۱۳ نقطه‌ برای تخشیص الگوی خاص هر اثر انگشت استفاده می‌کند و بنابراین تمام ده انگشت دستان هر انسان می‌تواند ۱۳۰ الگوی هویتی مختلف را ایجاد کنند. این در حالی است که سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ می‌تواند برای شناسایی هر عنبیه‌ی چشم بیش از ۲۰۰ نقطه‌ی مختلف را تشخیص دهد و این یعنی برای هر دو چشم یک انسان در واقع ۴۰۰ نوع الگوی خاص می‌تواند ثبت شود.

 

در فناوری‌های تشخیص عنبیه‌ی چشم می‌توان مرز عنبیه را هم به‌خوبی تشخیص داد و این سنسور در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ تقریبا از فیلتری شبیه به مادون قرمز برای تشخیص همین مرزهای مشخص استفاده می‌کند تا بتوان با دقت بالاتری الگوی عنبیه‌ی چشم هر فرد را بررسی کرد.

 

iris scanner

 

مسلما مقایسه‌ی این دو فناوری چندان منصفانه‌ به‌نظر نمی‌رسد اما اینکه ببینیم فناوری جدید تشخیص عنبیه‌ی چشم پس از تجاری‌سازی به سرعت توانسته جایگاه خود را در میان روش‌های تعیین هویت باز کند بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. همانطور که گفتیم حالا مشخص شده که سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم گلکسی اس۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از آنچه FBI برای تشخیص اثر انگشت از آن استفاده می‌کند، دقیق‌تر عمل کرده و امنیت بیشتری دارد. البته نباید فراموش کرد که اف‌بی‌آی مطمئنا روش‌های تشخیص هویت دیگری را هم مورد استفاده قرار می‌دهد که هنوز کسی از این روش‌ها آگاهی ندارد.

 

 

31حقیقت که تا الان کمتر شنیده اید

31حقیقت که تا الان کمتر شنیده اید

1-عمومی ترین نام در جهان محمد است.

2- اسم تمام قاره ها با همان حرفی که آغاز شده است پایان می یابد.

3- مقاوم ترین ماهیچه در بدن ، زبان است.

4- کلمه «ماشین تحریر» (TYPEWRITER) طولانی ترین کلمه ای است که می توان با استفاده از حروف تنها یک ردیف کیبورد ساخت.

5- چشمک زدن زنان ، تقریباً دوبرابر مردان است.

6- شما نمی توانید با حبس نفستان ، خودکشی کنید.

7- محال است که آرنج تان را بلیسید.

8- وقتی که عطسه میکنید مردم به شما «عافیت باش» می گویند ، چرا که وقتی عطسه می کنید قلب شما به اندازه یک میلیونیم ثانیه می ایستد.

9- خوک ها به لحاظ فیزیک بدنی ، قادر به دیدن آسمان نیستند.

10- وقتی که به شدت عطسه می کنید، ممکن است یک دنده شما بشکند و اگر عطسه خود را حبس کنید، ممکن است یک رگ خونی در سر و یا گردن شما پاره شود و بمیرید.

11- جلیقه ضد گلوله ، ضد آتش ، برف پاک کن های شیشه جلوی اتومبیل و چاپگرهای لیزری توسط زنان اختراع شدند.

12- تنها غذایی که فاسد نمی شود ، عسل است.

13- کروکودیل نمی تواند زبانش را به بیرون دراز کند.

14- حلزون می تواند سه سال بخوابد.

15- تمامی خرس های قطبی چپ دست هستند.

16- در سال 1987 خطوط هوایی «امریکن ایرلاینز» توانست با حذف یک دانه زیتون از هر سالاد سرو شده در پروازهای درجه یک خود، چهل هزار دلار صرفه جویی کند.

17- پروانه ها با پاهایشان می چشند.

18- فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند.

19- در 4000 سال قبل، هیچ حیوانی اهلی نبود.

20- بطور متوسط، مردم آنقدر از عنکبوتها می ترسند که نمی توانند آن ها را بکشند.

21- مورچه همیشه بر روی سمت راست بدن خود، سقوط می کند.

22- قلب انسان فشاری کافی ایجاد میکند تا به فاصله 30 فوتی (تقریباً 8 متر) خون را به خارج از بدن پمپاژ کند.

23- موشهای صحرایی چنان سریع تکثیر پیدا می کنند ، که در عرض هجده ماه دو موش صحرایی قادرند یک میلیون فرزند داشته باشند.

24- صندلی الکتریکی توسط یک دندانپزشک اختراع شد.

25- استفاده از هدفون در هر ساعت، باکتری های موجود در گوش شما را تا هفتصد برابر افزایش می دهد.

26- فندک قبل از کبریت اختراع شد.

27- نظیر اثرانگشت، اثر زبان هر شخص نیز متفاوت است.

28- یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن به هوش میماند.

29- عضله ای که به شما امکان چشمک زدن میدهد سریع ترین عضله بدن است شما به طور متوسط 15000 بار در روز چشمک میزنید.

30- قلب شما روزی 101000 بار می تپد.

31- ناخن های دست 4 برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند.

گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب۵

گلشیفته فراهانی در دزدان دریایی کارائیب۵

 

فیلمبرداری قسمت جدید «دزدان دریایی کارائیب» یکی از پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینما ، بزودی با حضور گلشیفته فراهانی دنبال میشود.

 

اگرگوشی برای موسیقی وفیلم میخواهیدLG  V20را انتخاب کنید

اگرگوشی برای موسیقی وفیلم میخواهیدLG V20را انتخاب کنید

بهترین برای پخش موسیقی: به دنبال چه خصوصیتی هستید؟

 

هر تولید کننده در این زمینه راه و رسم منحصر به خود را در پیش گرفته و این موضوع انتخاب بهترین را به مراتب دشوار می کند، در نتیجه بهترین گزینه تا حد زیاد به نیاز شما بستگی دارد.

 

اگر ماژول صدای LG G5 را متصل کنید، این تلفن هوشمند قادر است فایل های موسیقی رزولوشن بالا را پخش کند و LG V20 به 4 مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ و قابلیت های جذاب در زمینه پخش و حتی ضبط صدا مجهز است که تاکنون در موبایل دیگری وجود نداشته است.

 

حتی مارشال که به تولید آمپلی فایر برای موسیقی راک و متال اشتغال دارد هم وارد میدان شده و یک تلفن هوشمند با نام London به بازار عرضه کرده که از ویژگی های منحصر به فرد در حوزه موسیقی (از جمله دو جک 3.5 میلی متری هدفون) بهره می برد.

 

خبر کوتاه وجالب از دنیای بازی شگفت انگیز

خبر کوتاه وجالب از دنیای بازی شگفت انگیز

 

اکانت psn یکساله بخرید ولی 15 ماه استفاده کنید.

 

سونی اعلام کرد اگر پلاس 12 ماهه (یکساله) خریداری کنید 3 ماه بیشتر میتوانید از این اشتراک استفاده کنید یعنی 15 ماه!

 

سه بازی رایگان پلی استیشن برای ماه مارس.

 

سونی سه بازی Tearaway Unfolded ،Disc Jam و Lumo در لیست بازی های رایگان ماه مارس خود برایps4قرار خواهد داد.

 

عنوان اتومبیل ‌رانی آفرود Gravel ‎ معرفی شد.

 

Gravel با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal ساخته می‌شود و از ویزگی‌هایی مانند زمان روز و سیستم آب و هوایی پویا، 

کارگردان بهترین فیلم اسکار سریال می‌سازد!!

کارگردان بهترین فیلم اسکار سریال می‌سازد!!

کارگردان بهترین فیلم اسکار سریال می‌سازد

 

 مراسم جایزه اسکار ۲۰۱۷

سینماپرس: بری جنکینز، کارگردان «مهتاب» با اقتباس از کتاب «راه‌آهن زیرزمینی»، سریالی درام برای آمازون می‌سازد.

 

به گزارش سینماپرس، کتاب «راه‌آهن زیرزمینی» ‌ نوشته کالسون وایتهد برنده جایزه ملی کتاب سال ۲۰۱۶ است. کمپانی آمازون دوشنبه هفتم اسفند اعلام کرد که قصد دارد تا با اقتباس از داستان این کتاب، سریالی درام بسازد.

 

بری جنکینز، کارگردان و نویسنده فیلم برنده اسکار «مهتاب» برای نویسندگی و کارگردانی این سریال برگزیده شده است. داستان رمان «راه‌آهن زیرزمینی» بخشی تاریخی و بخشی سورئال است.

 

 

  

 

 

اموزش اتصال تماس صوتی تلگرام در گوشی!

اموزش اتصال تماس صوتی تلگرام در گوشی!

از صفحه دانلود تلگرام دریافت نمایید!

1 برای فعالسازی تماس صوتی چه کاری باید انجام داد؟

پس از دانلود آخرین نسخه ی برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از یکی از افرادی که قابلیت تماس صوتی برای وی فعال شده است بخواهید تا با شما تماس بگیرد و بعد از آن شما می‌توانید از قابلیت تماس صوتی بر روی تلگرام خود استفاده کنید.لازم به ذکر است این موضوع به دلیل تازه فعال شدن این ویژگی است و تا چند ساعت آینده بدون نیاز به این موضوع، آیکون تماس برای تمام کاربرها اضافه شود. اگر دوست یا اقوام شما در کشور دیگری زندگی میکنند و یا اگر شخصی را می شناسید که این قابلیت برایشان فعال شده، از وی بخواهید تا با خط شما یک تماس صوتی برقرار کند تا این امکان برایتان فعال شود. آموزش فعال سازی تماس صوتی رایگان در تلگرام 

2آیا تماس صوتی تلگرام کیفیت و امنیت بالایی دارد؟

 

هکرهامیتواننداز نقاطی که لمس میکنید اطلاعات بدست اورند

هکرهامیتواننداز نقاطی که لمس میکنید اطلاعات بدست اورند

 

 

مطالعه ای نشان می دهد که هکرها می توانند براساس نقاط لمس شده روی صفحه گوشی‌ های هوشمند هنگام تایپ یا اعمال دیگر، پسوورد یا پین کد آن را کشف کنند. با وجود عجیب بودن این ادعا بنظر می رسد طبق تحقیقات دانشگاه نیوکاسل، حقیقت داشته باشد. کارشناسان این دانشگاه ادعا می کنند که طی مطالعات و بررسی های خود موفق شدند پین های چهار رقمی را در دفعه اول با ۷۰٪ دقت و در تلاش پنجم به طور قطع درست تشخیص دهند؛ و این امر تنها با اطلاعات جمع آوری شده از حسگرهای حرکت و جهت ممکن شد. این تیم تحقیقاتی همچنین مدعی شده که این موضوع بر کمپانی های تکنولوژی پوشیده نیست، اما راه حلی برای آن ارائه نکرده اند.

 

سؤال: هکرها چگونه می توانند چنین کاری کنند؟ ظاهراً با جمع آوری مخفیانه اطلاعات از ژیروسکوپ گوشی شما.

 

 

بازی Nathan Drakeبرایpc

بازی Nathan Drakeبرایpc

آخرین ماجراجویی Nathan Drake را در موردانتظارترین عنوان 2016 تجربه کنید. Uncharted 4: A thief’s End همان چیزی که طرفداران انتظار آن را دارند. گیم‌پلی فوق‌العاده بازی، گرافیک خیره‌کننده، داستانی درگیرکننده و موسیقی حماسی مهم‌ترین ویژگی‌های این عنوان هستند. آخرین نسخه Uncharted، آن‌قدر غنی و پرمحتوا است که می‌توان با دیدن نمایش کوچکی از آن، ساعت‌ها آن را مورد بحث قرار داد. این عنوان در ابتدا قرار بود در سال 2015 عرضه شود ولی به‌دلیل افزایش کیفیت بازی انتشار 

آغاز فیلمبرداری «مغزهای کوچک زنگ‌زده» با تکمیل فهرست بازیگران

آغاز فیلمبرداری «مغزهای کوچک زنگ‌زده» با تکمیل فهرست بازیگران

آغاز فیلمبرداری «مغزهای کوچک زنگ‌زده» با تکمیل فهرست بازیگران

 

 هومن سیدی در حاشیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

سینماپرس: فهرست بازیگران فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به گارگردانی هومن سیدی تکمیل شد.   

 

 

برسی بازی رایس اف روم

 

چندین سال از اولین معرفی بازی توسط استودیو کرایتک می‌گذشت و ابتدا پروژه Codname: Kingdome نام داشت. هدف اصلی آن‌ها عرضه یک بازی بزرگسالانه برای کینکت و کنسول ایکس‌باکس 360 بود. اما پس از سکوت چند ساله و انتشار اخبار بسیار ناچیز، کرایتک کینکت و ایکس‌باکس 360 را کنار گذاشت و این بازی را به عنوان یک بازی انحصاری و با هدف نمایش قدرت گرافیکی خیره کننده برای کنسول نسل بعدی کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان معرفی کرد و Ryse: Son of Rome نام گرفت.

ryse 4کرایتک با Ryse: Son of Rome، برای نمایش قدرت گرافیکی خود پا به نسل جدید گذاشت

 

تحلیل فیسبوک

 

هرچند مؤسس و گرداننده فیس‌بوک یک جوان 27 ساله به نام مارک زوکربرگ معرفی شده است، اما شواهد گویای چیز دیگری است.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.

بر اساس تازه‌ترین گزارش وب‌سایت اونیون، مارک زوکربرگ ملقب به «ارباب» یکی از عوامل سیا و مدیر «برنامه فیس‌بوک» سیا معرفی شده است. این گزارش همچنین موید آن است که سازمان جاسوسی آمریکا به خاطر کار فوق‌العاده زوکربرگ در پیاده‌سازی برنامه فیس‌بوک، به وی مدال تقدیر اعطا کرده است.

حال با توجه به برخی مدارک موجود این سوال پیش می‌آید که آیا زوکربرگ مؤسس و گرداننده اصلی فیس‌بوک است یا اشخاص دیگری؟ اگر وی واقعاً پایه‌گذار فیس‌بوک است چگونه توانسته است دست به تاسیس چنین شبکه اجتماعی عظیمی آن هم در سطح جهانی بزند؟ و اینکه به طور کلی فیس‌بوک چیست؟ در زیر جزئیات بیشتری در مورد زوکربرگ، فیس‌بوک، و نیز چگونگی پیدایش ایده اصلی انجام چنین کاری ارائه می‌شود.


 

 

18حیقت ازماکروسافت که نشنیده اید

شماره 2 - در سال 1987 بیل گیتس مؤسس مایکروسافت جوان‌ترین میلیاردر جهان شد و در سال 1995 ثروتمندترین مرد جهان با ثروت 12.9 میلیارد دلار شد.

شماره 3 - رشد انفجاری مایکروسافت 2 میلیاردر دیگر در کنار 12 هزار میلیونر در خود به وجود آورد. استیو بالمر یکی از آن‌هاست که رد سال 2014 با پرداخت 2 میلیارد دلار صاحب LA Clippers شد.

شماره 4 - در سال 1988 بیل گیتس املاک موسوم به Xanadu 2.0 را در مدینای واشنگتن به قیمت 2 میلیون دلار خرید و اینک ارزش آن بالغ‌بر 123 میلیون دلار است.

شماره 5 - بیل گیتس و پاول آلن اولین لوگوی مایکروسافت را در کمتر از یک روز طراحی کردند. نام طراحی O به‌صورت «فانکی وار» را بلیبت گذاشتند.

شماره 6 - «برایان اینو» آهنگ معروف ویندوز استارتاپ را برای ویندوز 95 ساخت که آن روزها معروف شد.

(بدون تصویر)

شماره 7 - رولینگ استونز و آهنگ استارت می آپ در کنار تم صوتی رسمی برای ویندوز 95 با نسخه سی دی بادی هالی عرضه شد.

شماره 8 - برنامه اکسل یک کشنده واقعی اپ نام‌گرفته است که بدون آن زندگی نمی‌چرخد.

شماره 9- هر کارمندی به مناسبت سالگرد ورود خود به کمپانی می‌تواند اسمارتیز / M&Ms با خود همراه آورده و با کارمندان به اشتراک بگذارد.

شماره 10 - مایکروسافت بیش از 48313 ثبت اختراع به نام خود دارد که یکی از جدیدترین‌ها هولولنز است که غوغا به پا کرده است.

شماره 11- حضور طنزگونه بیل گیتس و استیو بالمر در شوی ویدئویی طنز در سال‌های 2000 غوغا به پا کرد.

شماره 12 - مایکروسافت و اپل برای سال‌های سال درزمینهٔ نرم‌افزار باهم همکاری می‌کردند تا اینکه بیل گیتس ویندوز را عرضه کرد و دهه‌ها بعد باهم رقیب شدند.

 

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24668