بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد؛ این بازی برای سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

همچنین در ادامه گفته شد که این بازی تا پایان سالی جاری میلادی عرضه خواهد شد و یک بازی مبارزه‌ای نقش آفرینی خواهد بود.

 

 

 

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات- زوم اپ

 

لیگ جهانی والیبال این روزها در جریان است و به دلیل حضور تیم ملی ایران در این مسابقات، هیجان دوچندانی در بین مردم وجود دارد؛ به‌طوری که حتی اگر طرفدار این رشته‌ی ورزشی نباشید و در طول سال مسابقات آن را پیگیری نکنید، باز هم ممکن نیست که بتوانید از هیجان بازی بگذرید و کانال تلویزیون را تغییر دهید. اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» یک برنامه کاربردی و شیک برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به‌طور آنلاین در جریان تمام جزئیات این سری مسابقات قرار بگیرید. تاکنون در زومیت بارها اپلیکیشن‌های فوتبالی را در مناسبت‌هایی همچون جام جهانی، یورو و‌... معرفی کرده‌ایم. این بار به لطف یک تیم برنامه‌نویس ایرانی، شاهد چنین برنامه‌ای برای والیبال هستیم که با نصب آن می‌توانید همیار هوشمندی در رابطه با لیگ جهانی والیبال در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن جوشن کبیر + ترجمه و صوت (اندروید)

 

 

اپلیکیشن «جوشن کبیر» برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به لطف آن می‌توانید دعای جوشن کبیر را به‌صورت متنی و صوتی و به همراه ترجمه‌ی فارسی در اختیار داشته باشید. اگر در این ۳ شب قصد دارید دعای جوشن کبیر را بخوانید، می‌توانید با نصب این برنامه، این دعا را به بهترین شکل در اختیار داشته باشید. محیط برنامه به شکل بسیار جالبی با حال و هوای شب‌های قدر عجین شده است و با استفاده از تم آسمان و سوسوی ستارگان، فضایی آرامش‌بخش را برای خواندن این دعا به وجود آورده است. در این برنامه دعای جوشن کبیر به‌صورت فراز به فراز به نمایش گذاشته خواهد شد که نکته‌ی جالب آن، ترجمه‌ی فارسی خط به خط آن است؛ به‌طوری که می‌توانید با خواندن

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت)

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت) - زوم اپ

اپلیکیشن‌هایی که در گوشی خود نصب می‌کنید، در پس‌زمینه‌ی گوشی به فعالیت‌های مختلفی مشغول هستند. برای مثال اپلیکیشن گالری عکس QuickPic، حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، در بخش Running Service اندروید با دو فعالیت CloudService و SyncService حضور دارد که به بخش آنلاین برنامه و فضای ابری آن مربوط می‌شود. این در حالی است که اکثر کاربران QuickPic از این برنامه تنها برای نمایش عکس‌ها استفاده می‌کنند و نیازی به بخش فضای ابری آن ندارند و وجود این دو فعالیت در پس‌زمینه‌ی گوشی، نه‌تنها کاربردی برای این کاربران ندارد، بلکه باعث اشغال فضایی هرچند اندک از رم گوشی می‌شود. به لطف اپلیکیشن Disable Service می‌توانید بر تمام فعالیت‌های مربوط به یک اپلیکیشن نظارت داشته باشید و مواردی را که نیازی به آن‌ها ندارید، غیرفعال کنید. برای مثال می‌توانید تمامی سرویس‌های آنلاین QuickPic را غیرفعال کنید. با این کار ویژگی‌های آنلاین و فضای ابری برنامه به‌طور کامل از دسترس خارج می‌شوند؛ اما همچنان قادر به استفاده از بخش گالری عکس این برنامه خواهید بود.

 

معرفی بازی موبایل Ankora

معرفی بازی موبایل Ankora

اگر از جمله دنبال‌کنندگان بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، می‌دانید که مدتی قبل بازی زیبایی را با نام Deiland معرفی کرده بودیم. در این بازی با آرکو، یکی از شاهزاده‌های منشاء جهان همراه بودیم تا در سیاره‌ای دورافتاده، با ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع، در کنار گذران زندگی با مهاجمان به صورت تن به تن به مبارزه بپردازیم. در آن هنگام، استودیوی چی بیگ، توسعه‌دهنده این بازی توانسته بود با ساخت جهانی سه بعدی، ماجراجویی متفاوتی را ارائه دهد. اکنون اما مدتی از انتشار بازی Deiland گذشته و این بار این ناشر، محصول جدیدی را با نام Ankora منتشر کرده است.

 

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش - زوم اپ

 

در اکثر شغل‌های امروزی، شخص، تحرک بسیار کمی دارد که این موضوع به خصوص در شغل‌های پشت میزی، در کمترین حد ممکن قرار دارد. همین موضوع، یعنی تحرک کم می‌تواند باعث مشکلات بدنی بسیاری شود که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به خستگی و درد نواحی مختلف بدن اشاره کرد. احتمالا شما هم دردهایی همچون درد کمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه می‌کنید. شاید اولین راه‌حلی

 

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

 

واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که گفته می‌شود قصد دارد راهکار پرداخت موبایل خود را عرضه کند و اگر این امر محقق شود، هند اولین کشوری خواهد بود که می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

این خبر در پی انتشار فهرست فرصت‌های شغلی در سایت واتس‌اپ منتشر شده است که

 

دو بسته الحاقی از بازی The Elder Scrolls Online در رویداد E3 2017 معرفی شد

دو بسته الحاقی از بازی The Elder Scrolls Online در رویداد E3 2017 معرفی شد

 

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا در جریان کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2017 آمار جدیدی از بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرد. بر این اساس تعداد بازیکنان این بازی از ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است.

همچنین سازندگان در توییتر از دو بسته الحاقی جدی

بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی شد [E3 2017]

بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی شد [E3 2017]

قطعا بازی The Evil Within یکی از بازی‌های موفق ژانر ترس بود که توسط شینجی میکامی ساخته شده بود. بازی که وقتی به آن نگاه می‌کردیم، به خوبی المان‌های مجموعه سایلنت هیل و مجموعه رزیدنت اویل را مشاهده می‌کردیم. از این‌رو عده‌ای از مخاطبان شدیدا منتظر ساخت و معرفی نسخه دوم بازی هستند تا بتوانند بار دیگر تجربه‌ای ناب در زمینه بازی‌های ترسناک کسب کنند.

مدتی است که شایعات حول نسخه دوم قوت گرفته ا

 

چه انتظاراتی از مایکروسافت در E3 2017 داریم؟

 چه انتظاراتی از مایکروسافت در E3 2017 داریم؟

 

امسال برای ماکروسافت بسیار متفاوت‌تر از یکی دو سال اخیر است و به نوعی می‌توان گفت اگر در آن سنگ تمام نگذارد، باز همانند چند سال گذشته، سرنوشت امیدوار کننده‌ای در انتظارش نخواهد بود. دلایل زیادی وجود دارند که E3 سال ۲۰۱۷ را برای مایکروسافت بسیار حیاتی کرده‌اند و گیمرهای بسیار زیادی چشم به کنفرانس این کمپانی دوخته‌اند. اما چرا این کنفرانس برای مایکروسافت این قدر مهم تلقی می‌شود؟ خب، برجسته‌ترین نکته ماجرا این است که مایکروسافت می‌خواهد قدرتمند‌ترین کنسول بازی تاریخ صنعت گیم را معرفی کند! نکته از این برجسته‌تر نمی‌توان یافت! همه ما می‌دانیم که

بررسی شیائومی می 6

شیائومی می 6 / xiaomi mi 6

 

سال گذشته می ۵ با بهره‌گیری از بدنه‌‌ای با کیفیت، پردازنده‌‌ای قدرتمند، صفحه نمایش بسیار خوب و قیمت بسیار رقابتی، خود را به عنوان پرچمداری توانا و البته مقرون‌به‌صرفه به همگان شناساند؛ البته این گوشی به لحاظ فروش نیز به محصولی بسیار موفق بدل شد. این گوشی شاید اگر به دوربین توانمند‌تری مجهز شده بود، می‌توانست خود را حتی به عنوان بهترین گزینه در میان پرچمداران ۲۰۱۶ معرفی کند. اکنون شیائومی نسل جدید پرچمدار خود را با کسب تجربه‌‌ از گذشته، روانه‌ی بازار کرده است. شیائومی می ۶ از همان فرمول موفق می ۵ بهره می‌برد و تقریبا در تمامی بخش‌ها بهبود یافته است. البته نباید از افزایش قیمت این گوشی نسبت به نسل پیشین آن چشم‌پوشی کرد. در ادامه نگاهی عمیق به پرچمدار ۲۰۱۷ شیائومی خواهیم داشت.

گوشی شیائومی می ۶ را می‌توانید با قیمت ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ هزار تومان برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت و ۲ میلیون تومان برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت، از فروشگاه آی‌سی‌ موبایل خریداری کنید.

 

 

سامسونگ اولین گوشی تحت دوربین دوگانه بودن خودرا وارد بازار میکند

شاید اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ ۵۱۵ دلار قیمت داشته باشد

از مدت‌ها قبل در شایعات مختلف گفته‌ می‌شود گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند ساخت کمپانی سامسونگ خواهد بود که از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد. ولی در برخی از شایعه‌های اخیر پیش‌بینی شده است که شاید وضعیت به گونه‌ی دیگری باشد. اکنون اعلام شده که گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که در بخش پشتی آن از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. گزارش جدیدی که از طرف منابع چینی منتشر شده است نیز به این مورد اشاره دارد که قیمت اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه‌ی سامسونگ چقدر در نظر گرفته خواهد شد.

از چند هفته‌ قبل تاکنون، در گزارش‌های مختلف اعلام شده که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند جدید به نام گلکسی سی ۱۰ است. در این گزارش‌ها اشاره شده که گوشی مورد بحث احتمالا از دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد.

در این گزارش‌ها گفته‌ می‌شود که گلکسی سی ۱۰ احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی سی ۱۰ می‌توان به نمایشگر سوپرامولد با کیفیت فول‌اچ‌دی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

اکنون گفته می‌شود گلکسی سی ۱۰ در حال

 

مدیران بزرگ چگونه به شکایات مشتریان رسیدگی می‌کنند

happy customer

۱- استیو جابز، مدیرعامل سابق شرکت اپل

چندین سال پیش ارون بوکر یک مک‌بوک‌ پرو ۱۵ اینچی و یک مانیتور ۲۲ اینچی از شرکت اپل خریداری کرد. در آن زمان خدمات شرکت اپل اعلام کرده بود که اگر شخصی ۲ محصول با قیمت مشابه خریداری کند، می‌تواند تخفیف بگیرد. اما بوکر متوجه شد که این تخفیف شامل حال او نمی‌شود. او یک ایمیل مختصر به استیو جابز نوشت و مشکل را برای او توضیح داد و یک پاسخ ۶ کلمه‌ای از طرف او دریافت کرد: «ما این مشکل را حل می‌کنیم.»

بوکر روز بعد تماسی از طرف یکی از دستیاران استیو جابز دریافت کرد و به مشکلش رسیدگی شد. سپس

پس از به روزرسانی iOS 10.3،چه اتفاقی برای iCloud، iTunes و App Store می افتد؟

پس از به روزرسانی iOS 10.3،چه اتفاقی برای iCloud، iTunes و App Store می افتد؟

اگر شما هم به دنبال آن هستید که بدانید پس از به روزرسانی سیستم عامل به نسخه iOS 10.3، آپشن های iCloud، iTunes و App store کجا می روند؟ به ادامه این مطلب توجه کنید.

کلیک، اپل پس از نسخه ۱۰٫۳ از iOS، آرایش برنامه ها را اندکی تغییر داده است – iCloud و iTunes و App Store به مکان های دیگر انتقال داده شده اند.
iOS 10.3 مجموعه ای از ویژگی های جدید را به کاربران آیفون و آی پد معرفی کرده است. اما شاید
 

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهد

شرکت سامسونگ با برگزاری برنامه آموزشی YOUNGSTERS ACADEMY به کودکان و نونهالان ایرانی، استفاده از فناوری‌های نوین را یاد می‌دهد.

 

شرکت سامسونگ روز پنجشنبه گذشته، برنامه‌یYOUNGSTERS ACADEMY را با مضمون آموزش در ایران برگزار کرد تا کودکان و نونهالان ایرانی شیوه‌ی استفاده از فناوری‌های نوین را یاد بگیرند.

سامسونگ به کودکان و نونهالان ایرانی آموزش فناوری می‌دهداین رویداد با حضور کودکان و نونهالان ایرانی به همت دفتر سامسونگ در مجتمع تجاری چارسو برگزار شد.

در این مراسم سامسونگ با بهره‌گیری از مربیان باتجربه و استفاده از ابزارهای سنتی و نوین، به کودکان و نونهالان استفاده مناسب از فناوری‌های نوین را در کنار استفاده از ابزارهای سنتی آموزش داد.

YOUNGSTERS ACADEMY

در این دوره از YOUNGSTERS ACADEMY که با حضور مسئولان دفتر سامسونگ در ایران و اصحاب رسانه برگزار شد، ۲۰ کودک و نونهال ایرانی توسط نیروهای مجرب سامسونگ آموزش دیدند. شرکت‌کنندگان این دوره در مسابقات دونفره نیز شرکت کردند.

 

مایکروسافت هنوز ایده‌ گوشی‌ و تبلت تاشو را دنبال می‌کند

مایکروسافت هنوز ایده‌ گوشی‌ و تبلت تاشو را دنبال می‌کندپتنت‌های اخیر مایکروسافت حاکی از آن هستند که ردموندی‌ها ایده‌ی گوشی‌ و تبلت‌ تاشو را هنوز هم دنبال می‌کنند.

 

 

ماه گذشته، منابع خبری از پتنت‌هایی رونمایی کردند که تمرکز اصلی‌ آن‌ها بر دستگاه‌های تاشو و قابل انعطاف بود. حال پتنت جدیدی از مایکروسافت توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا منتشر شده است که نشان‌ می‌دهد ردموندی‌ها هنوز ایده‌ی گوشی‌ و تبلت‌ تاشو را دنبال می‌کنند. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، با استفاده از آهنربا و لولا می‌توان دستگاه را باز و بسته کرد.

پتنت تاشو

تیم توسعه‌ی سخت‌افزاری سرفیس ممکن است از این ایده‌ها و پتنت‌ها برای محصولات خود استفاده کند؛ البته این امکان نیز وجود دارد که ردموندی‌ها حق استفاده از این پتنت‌ها را در اختیار شرکای خود بگذارند. یکی دیگر از پتنت‌های مرتبط با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر که اخیرا منتشر شده است، یک نمایشگر نواری را نشان می‌دهد؛ در این پتنت که به سامسونگ تعلق دارد صفحه‌نمایش دستگاه دور اجزای غلتک‌شکلی می‌پیچد.

بطری آب تاشو

همه ما ترجیح می‌دهیم در هر نقطه و در هر زمان دسترسی آسان به آب آشامیدنی داشته باشیم، با این حال هیچ کس دوست ندارد یک بطری آب بزرگ و دست و پا گیر همیشه همراه خود داشته باشد؛ بطری که هم سنگین است و هم مناسب هیچ جایی نیست. بطری‌های آب پلاستیکی مناسب به نظر می‌رسند اما متاسفانه آسیب‌های جبران ناپذیری به سیاره ما وارد می‌کنند.

بطری آب تاشو

پزشکی و سلامت صدور مجوز برای نخستین دارویی که ژن های سرطانی را هدف قرار می‌دهد

به‌تازگی سازمان غذا و داروی آمریکا مجوزهای لازم را برای تجاری‌سازی داروی‌ کی‌ترودا (Keytruda) صادر کرده است. این داروی جدید ایمن ‌درمانی برای درمان سرطان‌های دارای تومور بافت سخت که نشانگر زیستی خاصی بروز می‌دهند، به کار خواهد رفت. موفقیت در کسب این مجوز گام بزرگی برای کسب موافقت با درمان‌های مشابه است. این نخستین باری است که دارویی سرطانی به‌جای هدف قرار دادن مکان خاصی در بدن، یک نشانگر زیستی را هدف قرار می‌دهد و مجوز می‌گیرد.

به‌ بیان دیگر، این پیشرفت، نویدبخش رویکرد جدیدی در درمان سرطان است. حالا آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ دارویی در سراسر جهان اطمینان بیشتری یافته‌اند تا داروهای جدیدی با تمرکز بر ژنتیک بیماری‌ها و انواع تومورها ابداع کنند. همچنین بیماران امید یافته‌اند که روش‌های قدیمی و دردناکی مانند شیمی‌ درمانی که سلول‌های سالم و بیمار را باهم نابود می‌کنند، برای همیشه کنار خواهند رفت.

gene targeting

ذخیره سازی اطلاعات در DNA، راهی اجتناب‌ناپذیر به سوی آینده

صاحب‌نظران بزرگ فناوری فکر می‌کنند که زیست‌شناسی راه‌ حلی برای مشکل ذخیره‌سازی دیتا خواهد بود. به نقل از محققان شرکت مایکروسافت، این شرکت بر مبنای پژوهش‌های پیشین در مورد ذخیره‌سازی فیلم‌ها و مدارک در دی‌ان‌ای، دستگاهی توسعه داده که با بهره‌گیری از زیست‌شناسی، توانسته است ابزارهای معمول ذخیره‌سازی اطلاعات را کنار بزند.

DNA data storage

متخصصان معماری کامپیوتر مایکروسافت می‌گویند این شرکت در نظر دارد تا پایان دهه‌ی جاری میلادی سیستم‌های ذخیره‌سازی بر پایه‌ی دی‌ان‌ای را درون یکی از پایگاه‌های داده‌ی خود به مرحله‌ی بهره‌برداری برساند. داگ کارمین، یکی از همین متخصصان می‌گوید:

هدف فعلی ما طرح یک دستگاه نمونه خواهد بود که در سه سال آینده به بهره‌وری می‌رسد. دستگاه برای آزمایش، مقداری از داده‌های یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی ما را در خود ذخیره خواهد کرد. ابعاد این نمونه در نهایت به‌اندازه‌ی یک دستگاه زیراکس مدل ۱۹۷۰ خواهد بود.

DNA writing

هواوی گوشی نواوگ ونواپلاس رامعرفی کرد

هواوی گوشی نواوگ ونواپلاس رامعرفی کرد

نوا ۲ و نوا ۲ پلاس اکنون از نظر طراحی شباهت بیشتری به گوشی‌های سری پی هواوی هستند و هر دو از دوربین دوگانه بهره می‌برند. پنل پشت گوشی به طور کامل تغییر کرده است. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد و ظاهر گرد آن نسبت به نسل قبل متفاوت است. نوا ۲ و نوا ۲ پلاس در رنگ‌های آبی جوّی، سبز چمنی، طلایی، مشکی آبسیدین و رز گلد روانه بازار می‌شوند.

 

علاوه بر طراحی، شباهت‌های زیادی بین نوا ۲ و نوا ۲ پلاس وجود دارد. هر دو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نمایشگر هر دو از نوع ال‌سی‌دی LPTS با رزولوشن 1080p است، اما اندازه نمایشگر آن‌ها با هم تفاوت دارد. نوا ۲ به نمایشگر ۵ اینچی و نوا ۲ پلاس به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز است. دوربین دوگانه از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است که قابلیت‌های زوم اپتیکال و حالت پرتره نیز دارند.

 

هر دو گوشی دارای نمایشگر ۲.۵ بعدی خمیده و بدنه فلزی هستند. نوا ۲ از باتری ۲۹۵۰ میلی‌آمپری و نوا ۲ پلاس ۳۳۴۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. سیستم عامل هر دو اندروید نوقا است. فروش هر دو از ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ شروع می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را پیش‌خرید کنید.

 

هواوی تصمیم گرفته است چیپست هشت هسته‌ای Kirin 659 خود را جایگزین پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ نسل پیش کند. نوا ۲ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۶۵ دلار قیمت دارد. نوا ۲ پلاس با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، برچسب قیمت ۴۲۰ دلار دارد. حافظه داخلی هر دو را می‌توانید با کارت حافظه تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

 

 

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24669