پارس روز-فناوری روز

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد [E3 2017]

در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد؛ این بازی برای سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

همچنین در ادامه گفته شد که این بازی تا پایان سالی جاری میلادی عرضه خواهد شد و یک بازی مبارزه‌ای نقش آفرینی خواهد بود.

 

 

 

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات

برنامه لیگ جهانی والیبال: برنامه زمانی بازی ها، نتایج آنلاین و خلاصه ویدیویی مسابقات- زوم اپ

 

لیگ جهانی والیبال این روزها در جریان است و به دلیل حضور تیم ملی ایران در این مسابقات، هیجان دوچندانی در بین مردم وجود دارد؛ به‌طوری که حتی اگر طرفدار این رشته‌ی ورزشی نباشید و در طول سال مسابقات آن را پیگیری نکنید، باز هم ممکن نیست که بتوانید از هیجان بازی بگذرید و کانال تلویزیون را تغییر دهید. اپلیکیشن «لیگ جهانی والیبال» یک برنامه کاربردی و شیک برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به‌طور آنلاین در جریان تمام جزئیات این سری مسابقات قرار بگیرید. تاکنون در زومیت بارها اپلیکیشن‌های فوتبالی را در مناسبت‌هایی همچون جام جهانی، یورو و‌... معرفی کرده‌ایم. این بار به لطف یک تیم برنامه‌نویس ایرانی، شاهد چنین برنامه‌ای برای والیبال هستیم که با نصب آن می‌توانید همیار هوشمندی در رابطه با لیگ جهانی والیبال در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن جوشن کبیر + ترجمه و صوت (اندروید)

 

 

اپلیکیشن «جوشن کبیر» برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به لطف آن می‌توانید دعای جوشن کبیر را به‌صورت متنی و صوتی و به همراه ترجمه‌ی فارسی در اختیار داشته باشید. اگر در این ۳ شب قصد دارید دعای جوشن کبیر را بخوانید، می‌توانید با نصب این برنامه، این دعا را به بهترین شکل در اختیار داشته باشید. محیط برنامه به شکل بسیار جالبی با حال و هوای شب‌های قدر عجین شده است و با استفاده از تم آسمان و سوسوی ستارگان، فضایی آرامش‌بخش را برای خواندن این دعا به وجود آورده است. در این برنامه دعای جوشن کبیر به‌صورت فراز به فراز به نمایش گذاشته خواهد شد که نکته‌ی جالب آن، ترجمه‌ی فارسی خط به خط آن است؛ به‌طوری که می‌توانید با خواندن

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت)

برنامه Disable Service: غیرفعالسازی بخش های غیرضروری اپلیکیشن ها (نیازمند روت) - زوم اپ

اپلیکیشن‌هایی که در گوشی خود نصب می‌کنید، در پس‌زمینه‌ی گوشی به فعالیت‌های مختلفی مشغول هستند. برای مثال اپلیکیشن گالری عکس QuickPic، حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، در بخش Running Service اندروید با دو فعالیت CloudService و SyncService حضور دارد که به بخش آنلاین برنامه و فضای ابری آن مربوط می‌شود. این در حالی است که اکثر کاربران QuickPic از این برنامه تنها برای نمایش عکس‌ها استفاده می‌کنند و نیازی به بخش فضای ابری آن ندارند و وجود این دو فعالیت در پس‌زمینه‌ی گوشی، نه‌تنها کاربردی برای این کاربران ندارد، بلکه باعث اشغال فضایی هرچند اندک از رم گوشی می‌شود. به لطف اپلیکیشن Disable Service می‌توانید بر تمام فعالیت‌های مربوط به یک اپلیکیشن نظارت داشته باشید و مواردی را که نیازی به آن‌ها ندارید، غیرفعال کنید. برای مثال می‌توانید تمامی سرویس‌های آنلاین QuickPic را غیرفعال کنید. با این کار ویژگی‌های آنلاین و فضای ابری برنامه به‌طور کامل از دسترس خارج می‌شوند؛ اما همچنان قادر به استفاده از بخش گالری عکس این برنامه خواهید بود.

 

معرفی بازی موبایل Ankora

معرفی بازی موبایل Ankora

اگر از جمله دنبال‌کنندگان بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، می‌دانید که مدتی قبل بازی زیبایی را با نام Deiland معرفی کرده بودیم. در این بازی با آرکو، یکی از شاهزاده‌های منشاء جهان همراه بودیم تا در سیاره‌ای دورافتاده، با ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع، در کنار گذران زندگی با مهاجمان به صورت تن به تن به مبارزه بپردازیم. در آن هنگام، استودیوی چی بیگ، توسعه‌دهنده این بازی توانسته بود با ساخت جهانی سه بعدی، ماجراجویی متفاوتی را ارائه دهد. اکنون اما مدتی از انتشار بازی Deiland گذشته و این بار این ناشر، محصول جدیدی را با نام Ankora منتشر کرده است.

 

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش

برنامه ورزش درمانی: درمان درد نواحی مختلف بدن با ورزش - زوم اپ

 

در اکثر شغل‌های امروزی، شخص، تحرک بسیار کمی دارد که این موضوع به خصوص در شغل‌های پشت میزی، در کمترین حد ممکن قرار دارد. همین موضوع، یعنی تحرک کم می‌تواند باعث مشکلات بدنی بسیاری شود که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به خستگی و درد نواحی مختلف بدن اشاره کرد. احتمالا شما هم دردهایی همچون درد کمر، گردن، زانو و‌... را در طول روز تجربه می‌کنید. شاید اولین راه‌حلی

 

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

واتس اپ قابلیت پرداخت موبایل ارائه می‌کند

 

واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که گفته می‌شود قصد دارد راهکار پرداخت موبایل خود را عرضه کند و اگر این امر محقق شود، هند اولین کشوری خواهد بود که می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

این خبر در پی انتشار فهرست فرصت‌های شغلی در سایت واتس‌اپ منتشر شده است که

 

دو بسته الحاقی از بازی The Elder Scrolls Online در رویداد E3 2017 معرفی شد

دو بسته الحاقی از بازی The Elder Scrolls Online در رویداد E3 2017 معرفی شد

 

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا در جریان کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2017 آمار جدیدی از بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرد. بر این اساس تعداد بازیکنان این بازی از ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است.

همچنین سازندگان در توییتر از دو بسته الحاقی جدی

بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی شد [E3 2017]

بازی The Evil Within 2 به صورت رسمی معرفی شد [E3 2017]

قطعا بازی The Evil Within یکی از بازی‌های موفق ژانر ترس بود که توسط شینجی میکامی ساخته شده بود. بازی که وقتی به آن نگاه می‌کردیم، به خوبی المان‌های مجموعه سایلنت هیل و مجموعه رزیدنت اویل را مشاهده می‌کردیم. از این‌رو عده‌ای از مخاطبان شدیدا منتظر ساخت و معرفی نسخه دوم بازی هستند تا بتوانند بار دیگر تجربه‌ای ناب در زمینه بازی‌های ترسناک کسب کنند.

مدتی است که شایعات حول نسخه دوم قوت گرفته ا

 

چه انتظاراتی از مایکروسافت در E3 2017 داریم؟

 چه انتظاراتی از مایکروسافت در E3 2017 داریم؟

 

امسال برای ماکروسافت بسیار متفاوت‌تر از یکی دو سال اخیر است و به نوعی می‌توان گفت اگر در آن سنگ تمام نگذارد، باز همانند چند سال گذشته، سرنوشت امیدوار کننده‌ای در انتظارش نخواهد بود. دلایل زیادی وجود دارند که E3 سال ۲۰۱۷ را برای مایکروسافت بسیار حیاتی کرده‌اند و گیمرهای بسیار زیادی چشم به کنفرانس این کمپانی دوخته‌اند. اما چرا این کنفرانس برای مایکروسافت این قدر مهم تلقی می‌شود؟ خب، برجسته‌ترین نکته ماجرا این است که مایکروسافت می‌خواهد قدرتمند‌ترین کنسول بازی تاریخ صنعت گیم را معرفی کند! نکته از این برجسته‌تر نمی‌توان یافت! همه ما می‌دانیم که

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 25013