پارس روز-فناوری روز

بررسی تحریم های صنعت آی تی ایران از ابتدا تا اکنون

بررسی تحریم های صنعت آی تی ایران از ابتدا تا اکنون

در این مطلب به بررسی سرگذشتِ تحریم‌های فناوری ارتباطیِ کاربران ایرانی و وضعیت کنونیِ آن از زوایای مختلف می‌پردازیم.

بادیگارد خود در سفر باشید

بادیگارد خود در سفر باشید

 

سفرکردن همیشه با خطرات و ریسک‌های بسیاری همراه بوده است چه در زمان‌های قدیم که راهزنان و دزدان دریایی به مسافران و جهانگردان حمله می‌کردند و چه امروزه که در هر شهر و کشوری پول‌ها و اطلاعات شخصی مسافران ربوده می‌شود. برای محافظت نیازی نیست که مردان مشکی‌پوش محافظ دنبال شما باشند و از شما مراقبت کنند بلکه عملی که شما انجام می‌دهید می‌تواند از شما حفاظت کند. برای داشتن یک سفر امن و بی‌خطر فقط باید کمی رفتار خود را اصلاح کنید تا تهدیدها را به حداقل برسانید. در این مقاله نکات ایمنی را از دید یک محافظ حرفه‌ای به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از خود و وسایل خود در سفر حفاظت کنید.

آیفون 10 چه تفاوتی با آیفون 8 و آیفون 8‌ پلاس دارد

آیفون 10 چه تفاوتی با آیفون 8 و آیفون 8‌ پلاس داردهنگامی که شرکت اپل در مراسم روز گذشته‌ی خود از آیفون‌‌های جدید رونمایی می‌کرد، همه چیز ساده به نظر می‌رسید. آیفون ۱۰ شگفتی مراسم بود و همه‌ی حضار از معرفی آن هیجان زده بودند. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس هم صرفا نسخه‌ی بهبودیافته‌ی جزئی آيفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بودند. دو آیفون بهبودیافته برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌ی هنگفت آیفون X را ندارند، در نظر گرفته شده است؛ اما این لزوما تمام حقیقت نیست.

 

بررسی بازی Agents of Mayhem

بازی Agents of Mayhem سعی دارد تا از ویژگی‌های خوب گیم‌پلی‌اش به عنوان سرپوشی برای ضعف‌هایش استفاده کند. با بررسی بازی همراه زومجی باشید.

وقتی نگاهی به کارنامه استودیو والیشن می‌اندازیم، خیلی سریع متوجه می‌شویم که این استودیو استاد خلق آثار فانتزی، سرگرم‌کننده و بی قید و بندی است که به راحتی می‌توانند شما را چند ساعتی از جهان فارغ سازند و غرق در اتمسفر شلوغ و پرهرج و مرج خود کنند. سمبل این سبک از بازی‌سازی، مجموعه Saints Row است که یک نمونه کامل و کم عیب و نقص از این دست بازی‌های شاد و درهم و برهم است. یکی از مزیت‌هایی که این‌گونه از بازی‌ها دارند، این است که شما را به قدری مجذوب محیط پرزرق و برق و پر ازدحام خود می‌کنند که اجازه نمی‌دهند روی ایرادات و نقص‌های نسبتا جزئی بازی متمرکز شوید. در واقع لذت گیم‌پلی باعث می‌شود تاحدودی چشم خود را روی سایر ضعف‌های بازی ببندید و دست از ادامه آن برندارید.

بازی Agents of Mayhem یکی از نزدیک‌ترین آثار استودیو والیشن به مجموعه بازی Saints Row است. در واقع سازندگان ترجیح داده‌اند ریسک را کنار بگذارند و با تغییراتی در همان فرمول موفق قدیمی، یک بازی جدید معرفی کنند. این اثر جدید به هیچ وجه نتوانسته است خود را از زیر سایه Saints Row خارج کند و قطعا خواست سازندگان نیز این چنین بوده است. با اینکه جهان بازی Agents of Mayhem به اندازه Saints Row دیوانه‌وار و بی‌قانون نیست، اما نقاط مشترک زیادی با موفق‌ترین سری بازی استودیو والیشن دارد و در برخی از المان‌های گیم‌پلی، ردپای قدیسان دیده می‌شود.

Agents of Mayhem

قیمت و رنگ پرچمداران جدید سونی فاش شد

 

فروشگاه اینترنتی لهستانی Komp.Tech، قیمت و رنگ گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی سونی را مشخص کرد. این دو گوشیG8341 و G8441 نام دارند.

اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

اتحادیه اروپا برای دومین بار گوگل را جریمه خواهد کرد

به گزارش رویترز، اتحادیه‌ی اروپا در حال بررسی پرونده‌ی آنتی تراستی در مورد اندروید گوگل است و برای بررسی نهایی و بیشتر این پرونده، گروهی از متخصصان را به کار گمارده تا نظر نهایی را در مورد این پرونده صادر کند که به‌احتمال بسیار زیاد به صدور دومین جریمه‌ی بزرگ برای گوگل توسط این اتحادیه ختم خواهد شد.

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

HMD با زایس برای ساخت دوربین گوشی‌های نوکیا همکاری می‌کند

کمپانی HMD به‌عنوان مالک برند نوکیا، تفاهم‌نامه‌‌‌ای برای همکاری با زایس امضا کرده است.

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

ادعای اپل در مورد برتری سرعت نسخه آینده سافاری بر کروم

به نظر می‌رسد نبرد بر سر مرورگرها دوباره آغاز شده باشد. کمپانی اپل این بار آن دسته از کاربران مک را هدف قرار داده است که به‌جای مرورگر پیش‌فرض سافاری برای سیستم عامل مک، از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنند.

اپل روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری زمانی را برای ارائه‌ی برخی توضیحات در مورد بهبودهای ایجادشده در آخرین نسخه‌ی سافاری برای مک اختصاص داده است. این بهبودها شامل یک سیستم بلاک‌کننده‌ی ردگیری تبلیغات، جلوگیری و متوقف ساختن پخش خودکار و پیش‌فرض ویدئوها و برخی از تقویت‌های دیگر در عملکردهای اصلی برنامه می‌شوند. کریگ فدریگی، نایب‌رئیس ارشد اپل در بخش مهندسی نرم‌افزار، در کنفرانس سالانه‌ی اپل اعلام کرد که عملکرد بخش جاوا اسکریپت مرورگر سافاری در قیاس با مرورگرهای کروم به میزان ۸۰ درصد بهتر خواهد بود. گفتنی است که عملکرد جاوا اسکریپت در واقع تعیین‌کننده‌ی بخش عظیمی از سرعت کلی یک مرورگر است.

بانک مرکزی20هزارملیارد براشتغال اختصاص داد

بانک مرکزی20هزارملیارد براشتغال اختصاص داد

 
بانک مرکزی برای ایجاد شغل، ۲۰ هزار میلیارد تومان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص می‌دهد تا علاوه بر اشتغال‌زایی، از ریزش شغل خصوصا در بخش صنعت جلوگیری شود.
احتمالا کریستین رونالدو به بایر مونیخ میرود

احتمالا کریستین رونالدو به بایر مونیخ میرود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین بایرن مونیخ درباره خرید کریستیانو رونالدو به سران این باشگاه هشدار داده است.

 

به گزارش وبسایت نود، اوتمار هیتزفیلد در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه های آلمان عنوان کرده خرید بازیکنی چون کریستیانو رونالدو برای بایرن مونیخ مناسب نیست چون مشکلات مالی زیادی برای آن ها ایجاد می کند. 

۲۰۳۱

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24671