پارس روز-فناوری روز

فرزندان بیل گیتس تا سن 14 سالگی، حق استفاده از موبایل را نداشتند!

فرزندان بیل گیتس تا سن 14 سالگی، حق استفاده از موبایل را نداشتند!

 

فرزندان بیل گیتس تا سن 14 سالگی، حق استفاده از موبایل را نداشتند!

 

شاید عجیب و در عین حال غیرقابل باور به نظر برسد اما بیل گیتس، ثروتمندترین مرد روی کره زمین که بخش عمده ای از ثروت خود را از طریق نرم افزارها و کامپیوترها جمع آوری کرده است، استفاده از گوشی های هوشمند را برای کودکان خود تا رسیدن به دوران نوجوانی ممنوع می کرد

بازیfaarcryراباقیمت 1000تومن بخریدتخفیف ویژه

FFF
FFF
بازی جذابFARCRY5PRIMAL5

قیمت :۱,۰۰۰ ریال

جزییات محصول <ul><li> بازی جذاب UBISOFTکه طرفداران بسیارخوبی کسب کرده است که دارای گرافیک قوی است</li><li><br></li></u

گوشی پرچمدار HTC U 11 در ۵ رنگ متفاوت رونمایی می شود

گوشی پرچمدار HTC U 11 در ۵ رنگ متفاوت رونمایی می شود

 

گوشی پرچمدار HTC Ocean جدید که با نام برند U شناخته می شود، سر انجام به صورت رسمی HTC U 11 نام گرفته و در اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد.

 

به گزارش کلیک، این تنها گوشی شرکت HTC است که از اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده می کند، به همین جهت، آن ها باید در ساخت محصول خود نهایت دقت را به کار برده و ضمن ارائه بهترین کیفیت، مجموعه ای از قابلیت های مختلف را برای رقابت با LG G6 و گلکسی S8 در آن بگنجانند.

گوشی هوشمند HTC U 11 در ۵ مدل رنگارنگ عرضه شده و ممکن است جک هدفون نداشته باشد

با A9 آشنا شوید؛ دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

با A9 آشنا شوید؛ دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

 

با A9 آشنا شوید؛ دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

 

کمپانی سونی در بسیاری از بازارهای جهان اعم از گوشی، تبلت، تلویزیون، کنسول بازی و غیره حضور دارد که در این بین، کسب و کار دوربین های عکاسی این شرکت از محبوبیت خاصی نزد علاقه‌مندان برخوردار است. حال این شرکت، اخیراً عضوی جدید تحت عنوان A9 را به خانواده دوربین های عکاسی فول فریم بدون آینه خود اضافه کرد که در ادامه قصد داریم به این محصول جدید بپردازیم. باتک شات همراه باشید.

 

این دوربین عکاسی قدرتمند به گونه ای طراحی شده است که به گفته مسئولین سونی، می تواند تهدیدی جدی برای محصولات شرکت هایی همچون کانن و نیکون که هم اکنون به عنوان بزرگان بازار دوربین های عکاسی جهان محسوب می شوند، باشد.

بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

 
مرور صفحات در حالت آفلاین اینستاگرام

به تازگی خبر خوشی برای طرفداران شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است. بر اساس این خبر کاربران اینستاگرام از این به بعد با قطع شدن اتصال اینترنت خود چندان به مشکل نخواهند خورد

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی

طاهری گفت: جشن قهرمانی که از سوی باشگاه پرسپولیس برگزار می شود را بر سر مزار هادی نوروزی برگزار می کنیم.
 

جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس

علی اکبر طاهری گفت:قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی 

قلعه نویی مچ منصوریان راخوابوند

قلعه نویی مچ منصوریان راخوابوند

هشتم لیگ برتر7 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تراکتورسازی رو در روی استقلال قرار گرفت. این بازی اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و به نوعی جنگ نایب قهرمانی به حساب می‌آید. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروزاه یکدیگر ایجاد نکردند. نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه دوم هم چنگی به دل نمی‌زد و دو بازی پایاپای تا دقایق پایانی پیش رفت اما محمد ابراهیمی، اف 14 تراکتوری‌ها در دقیقه 87 دروازه استقلال را باز کرد تا تراکتور برنده این بازی مهم شود و رتبه دوم را از استقلال پس بگیرد. تراکتورسازی با این برد 53 امتیازی شد و استقلال 51 امتیازی باقی ماند

فیلم سینمایی «دم سرد» به سیاتل آمریکا می رود

فیلم سینمایی «دم سرد» به سیاتل آمریکا می رود

به گزارش دنیای سینما، فستیوال سیاتل از تاریخ ۴ تا ۱۴ ماه می سال ٢٠١٧ (۱۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه) در شهر سیاتل ایالت واشنگتن برگزار می شود و فیلم سینمایی «دم سرد» ساخته عباس رزیجی به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این فستیوال نمایش داده می شود.

 

الکس آمین منتقد سینمایی نویس آمریکا در تاره ترین نوشته اش «دم سرد» را موجی جدید و تکان دهنده برای فستیوال های آمریکا برشمرد و حضور این فیلم اروپایی پسند را در چندین فستیوال معتبر آمریکایی در چند ماه نخست سال ٢٠١٧ دلیلی بر قابلیت های هنری و کیفیت بین المللی این فیلم دانست.

 

«دم سرد» در هفته پیش برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارسال گردیده و با دریافت پروانه نمایش مقدمات اکران داخلی اش فراهم می گردد.

چگونه پخش زنده انجام دهیم در یوتیوب

چگونه پخش زنده انجام دهیم در یوتیوب

یوتیوب پخش زنده تصاویر را از ماه فوریه آغاز کرده است. البته آن زمان فقط کاربرانی اجازه پخش زنده داشتند که بیشتر از 10 هزار نفر آنها را دنبال می‌کردند. اما حالا گوگل تصمیم گرفته تا این عدد را کاهش دهد و از این پس همه کسانی که حداقل 1 هزار نفر دنبال کننده دارند می‌توانند پخش زنده در یوتیوب داشته باشند.

با توجه به اینکه امروز فیسبوک و پریسکوپ این سرویس را به سادگی در اختیار همه قرار داده‌اند اما یوتیوب کماکان فکر می‌کند که کاربران این اپلیکیشن را به رقبا ترجیح خواهند داد. احتمالا یکی از مهمترین دلایل آن استفاده از ویژگی سوپر چت است. ویژگی سوپر چت یوتیوب به کاربران امکان می‌دهد تا مبلغی پول پرداخت کنند تا کامنت آنها برای مدت مشخصی در بالای همه کامنت باقی بماند. این ویژگی علاوه بر جذابیت زیاد باعث درآمدزایی هم می‌شود.

البته گوگل به کسانی که کمتر از 10 هزار نفر دنبال کننده (subscriber) دارند اجازه این درآمدزایی را نمی‌دهد. البته امکان دارد این عدد هم تا مدتی دیگر کاهش پیدا کند. همین کاهش تعداد طرفداران برای پخش ویدئوی زنده باعث می‌شود تا شاهد این باشیم که میلیون‌ها نفر امکان این کار را پیدا کنند و از این پس شاهد پخش ویدئوهای زنده فراوانی باشیم

بازبان بدن ذهن مردم را بخوانید

بازبان بدن ذهن مردم را بخوانید

مهندسان آمریکایی نمونه اولیه هدفونی را رونمایی کرده اند که گفته می شود باعث افزایش تمرکز کاربر می شود.

اخبار علمي روز دنيا - افزایش تمرکز با استفاده ازهدفونبه گزارش روزنامه دیلی میل، به گفته این محققان هدفون Mindset فعالیت مغز را برای کسب حداکثر بهره وری ذهنی تجزیه و تحلیل می کند. این هدفون با استفاده از فناوری نوروفیدبک، سیگنال های الکتروانسفالوگرافی (فعالیت الکتریکی مغز) را اندازه می گیرد و به کاربران کمک می کند تا تمرکز پیدا کنند و زرنگ تر شوند.

این هدفون در قسمتی که بر روی سر قرار می گیرد دارای پنج حسگر است و از همان فناوری استفاده می کند که بیش از 50 سال در بیمارستان ها برای تصویربرداری از مغز و کارهای تشخیصی استفاده شده است.

 

  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24962