پارس روز-فناوری روز

هواوی  خدماتvpn راگوشیp10درایران پیاده کرده

هواوی خدماتvpn راگوشیp10درایران پیاده کرده

سرویس VIP هواوی برای گوشی‌های P10 و P10 plus، مشمول ۱۸ ماه گارانتی و ۳ ماه گارانتی تعمیرات شکستگی و آب‌خوردگی صفحه نمایش می‌شود.

 

این طرح شامل تعمیر صفحه نمایش دستگاه در صورت شکستن یا آسیب دیدن بر اثر سقوط، ضربه یا هر آسیب دیگر فیزیکی است.

 

البته این سرویس فقط شامل گزارش‌های ثبت‌شده در مدت‌زمان ۳ ماه از تاریخ فعال‌سازی گوشی می‌شود و برای هر دستگاه فقط یک‌ بار قابل استفاده است.

برنامهAllPassرایگان شدبرای ایفون

برنامهAllPassرایگان شدبرای ایفون

 

AllPass Pro اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای ذخیره‌ی رمزهای عبور شما است که با محیطی بسیار جذاب و امنیتی بسیار بالا طراحی و منتشر شده است. این اپ که با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حال حاضر رایگان است. در AllPass Pro شما می‌توانید به‌صورت دسته‌بندی‌شده اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و به لطف رمزگذاری قدرتمند آن، از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید. محدودیتی در تعداد رمزهای وارده وجود ندارد و اطلاعات شما به‌صورت خودکار با iCloud سینک خواهد شد. این اپلیکیشن ۶ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

برنامهEpicaبرای ایفون رایگان شد

برنامهEpicaبرای ایفون رایگان شد

 

Epica Pro برنامه‌ای بسیار جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده جذاب و خلاقانه‌ای ثبت کنید. کافی است به اسکرین‌شات بالا نگاه کنید تا قابلیت‌ها و افکت‌هایی را مشاهده کنید که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر از عکاسی ساده یا حتی از فیلترهای یکنواخت MSQRD خسته شده‌اید..

بزنامهFliptasticبرای ایفون رایگان شد..

بزنامهFliptasticبرای ایفون رایگان شد..

 

Fliptastic Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

 

 

Fliptastic Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید اسلایدشو‌های جذاب و حرفه‌ای تهیه کنید. اسلایدشوها یکی از مواردی هستند که در طول سال‌هایی که از ابداع آن گذشته است هرگز دچار افول نشده‌اند و همچنان به عنوان یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای ارائه‌ی یک گزارش تصویری یا تهیه‌ی یک آلبوم ویدیویی از عکس‌های خانوادگی محسوب می‌شوند. توسط Fliptastic Pro می‌توانید تا ۱۰۰ عکس مختلف را برای اسلایدشوی خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس‌ها، ابزارهای مختلفی برای ویرایش تصویر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در 

شرکت اپل شما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ آیفون ۸ در ماه آینده معرفی می‌شود!

شرکت اپل شما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ آیفون ۸ در ماه آینده معرفی می‌شود!

 

آیفون 8

 

پس از انتشار چندین گزارش مختلف مبنی بر معرفی آیفون پرچم‌دار جدید اپل در ماه نوامبر، یک گزارش جدید با استناد به نتایج مالی اخیر کوپرتینویی‌ها به معرفی آیفون ۸ در ماه ژوئن (نیمه خرداد) اشاره داشته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت  بی ام اس همراه باشید.

اپدیت، فلش،بکاپ گوشی اندروید

ابتدا نرم افزارOdin را باز کنید ، گوشی خود را در حالت Downloading قرار دهید یعنی زمانی که گوشی خاموش است با ترکیب کلیدهای Volume Down + OK (Action) + Power گوشی را روشن کنید در صورتی که به شما پیغام تایید داده شد با استفاده از دکمه Volume UP آن را تایید و مراحل را ادامه دهید

آموزش فلش آندروید


سپس نرم افزار Odin را اجرا کرده و گوشی را به کامپیوتر خود وصل کنید با اتصال گوشی به کامپیوتر ID:COM به رنگ زرد یا آبی مشاهده می شود.

فلش آندروید با Odinحالا نوبت به معرفی ROM به Odin است فایل ROM تهیه شده را در صورت فشرده بودن ، Extract یا Unzip کنید ROMهایی که بصورت رسمی عرضه می شوند دارای دو نوع می باشند یا بصورت تک فایل و یا شامل چند فایل می باشند.

ROM هایی که حاوی یک فایل هستند :

 

کانال رسمی سایت

با سلام

 

شما میتوانید باعضویت در کانال رسمی ماازمطالب تکنولوژی روز دنیا.....بهره مندشویدوهمچنین اگرتعدادعضوهای کانال زیادشود ازخدمات ویژه ای بهرمندشوید

 

ادرس کانال:https://telegram.me/bms29

ناسا پرتاب نخستین مریخ نورد خود را به سال 2019 موکول کرد

 

سیستم پرتاب فضایی یا Space Launch System، موشک سنگینی که ناسا قصد دارد برای اعزام انسان ها به مریخ استفاده کند، تا سال2019 به فضا پرتاب نخواهد شد. مشکلات فنی پیشتر انجام این پروژه را نسبت به پیش بینی های کنگره به تعویق انداخته بود، اما اخیراناسا رسما تایید کرده است که نخستین پرواز این موشک بار دیگر از اواخر سال 2018 به زمانی نامعلوم در سال 2019 موکول می شود. در ادامه باما همراه باشید

 

یکی از مقامات ناسا این تاخیر را در نامه ای که به گزارش این سازمان به دفاتر دولتی ارسال شده بود اعلام کرده و نوشته است که این موشک احتمالا در زمان مقرر یعنی نوامبر 2018 به فضا پرتاب نخواهد شد. این پرتاب قرار است SLS و کپسول اوریون که به آن متصل می شود را مورد آزمایش قرار دهد. ناسا قرار است از کپسول اوریون به عنوان محل استقرار انسان هایی که به ماه و مریخ اعزام می شوند استفاده کند.

 

سپتامبر سال گذشته، تحلیلگران مستقل از احتمال تعویق برنامه زمانی اوریون و فراتر رفتن این پروژه از بودجه تعیین شده خبر دادند که یکی از دلایل تاخیر در پرتاب موشک به همراه این کپسول است. به گزارش SpaceNews، برای الحاق کپسول به موشک و کپسول خدمه پرواز 12 ماه زمان مورد نیاز است.

.....

 

آموزش بکاپ گرفتن با استفاده از برنامه Samsung Kies

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه Samsung Kies علاوه بر امکان نصب آپدیت از قابلیت بکاپ گرفتن محتوای دستگاه اندرویدی برند سامسونگ در کامپیوتر هم پشتیبانی می‌کند. نحوه انجام این عمل ممکن است در نسخه‌های مختلف برنامه نام برده شده کمی متفاوت باشد، اما روندی که در مجموع طی می‌شود یکسان و مشابه است. به منظور بکاپ گرفتن از محتوای دستگاه اندرویدی برند سامسونگ خود با استفاده از برنامه Samsung Kies به صورت زیر عمل کنید:

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

برنامه Samsung Kies را اجرا کنید. با استفاده از کابل USB گوشی برند سامسونگ خود را به کامپیوتر متصل کنید. در این شرایط در منوی سمت چپ برنامه کدی ارائه می‌شود که مربوط به شناسایی دستگاهتان است. بر روی آن کلیک کنید.

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

حال باید به تب با عنوان Backup or Restore بروید. ممکن است این تب با عنوان Import/Export هم مشخص شده باشد.

 

برای دانلود برنامه کلیک کنید

آموزش نصب آپدیت با استفاده از برنامهSamsung Kies

 

ابتدا قصد داریم که نحوه نصب آپدیت یا به روز رسانی فرمور از طریق برنامه Samsung Kies را به شما عزیزان آموزش دهیم. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت باید آخرین نسخه از برنامه Samsung Kies را دانلود و در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب نمایید. سپس این برنامه را اجرا کنید و دستگاه اندرویدی برند سامسونگ خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. در این شرایط پس از شناسایی دستگاه توسط سیستم عامل کامپیوترتان، برنامه Samsung Kies هم دستگاه اندرویدی برند سامسونگ شما را شناسایی می‌کند و در لیست سمت چپ برنامه Samsung Kies کد آن را مشاهده خواهید کرد. بر روی کد دستگاه اندرویدی خود کلیک کنید و سپس گزینه Firmware Upgrades را انتخاب نمایید.

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

 

 
  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 24932